Recenzie (932)
Když nás vidí (2019) (seriál)
Po prvních dvou epizodách dobré..hlavně vzhledem k příběhu, výtky jdou k režii, která je dost průměrná a statická.
Uri: The Surgical Strike (2019)
Mám rád indické filmy...a Indii, další kvalitně natočené drama z této země o tom, že pomsta je někdy jediné řešení. .
Nikdy neodvracaj zrak (2018)
Momentálně asi nejlepší film...co jsem viděl, až na sentimentální konec není co vytknout.
High Life (2018)
Směšné sci-fi...škoda Juliette pro takovou roli.
Domino (2019)
Tak Brian de P. už je za zenitem...tohle se fakt nepovedlo.
Jsem matka (2019)
Hodně zdařilé sci-fi.
Tranzit (2018)
Proč nízké hodnocení?...zvláštní styl, přenesení války do moderní doby nemusí sednout, ale není to zásadní, ani otázka migrace, spíše lehce mystický příběh o odcizení, který je dobře natočený.
Černé zrcadlo - Série 5 (2019) (séria)
5.serie je trochu zklamáním...stále stojí za pozornost, ale originalita prvních sezon už chybí.
Polaroid (2019)
Průměr...vykradené nápady, ale není to zas tak špatně natočené.
Diego Maradona (2019)
Nadprůměrný dokument...který zaujme i ty, co fotbal považují za hloupou hru, zejména v druhé polovině je fotbalu naštěstí méně a osobního příběhu více. Přesto osloví asi nejvíce ty, kteří si jeho dobu Boží ruky pamatují.