Recenzie (216)
Bastardi 2 (2011)
Lehce akční béčko nebo možná céčko, kvalita žádná sláva a občas jsem se smál tam, kde jsem asi neměl... Jo, byla to blbost :) Ale mělo to spád, bavilo mě to a fakt mě zajímalo, jak to dopadne :)
Policie Modrava - Za lepších okolností (2011) (epizóda)
Nebylo to špatné a je škoda, že další díly s největší pravděpodobností nevzniknou, protože bych se na ně klidně podíval - nicméně žádný zázrak to taky nebyl...
2Bobule (2009)
Chtěl jsem něco nenáročného, pohodově letního a přesně to jsem dostal :)
Klub osamělých srdcí (2009) (TV film)
Velmi stručně: "...a bude hůř" ve verzi "light".
Botostroj (1954)
Při vší úctě ke všem obětem komunismu musím říct, že sledování Botostroje byla náramná zábava. Ani chvíli jsem se nenudil - prvoplánovější agitku jsem ještě neviděl. Většina scén - zejména ta se záchodovou kabinou - baví, ale z některých – hlavně z těch, které mají ilustrovat šéfovu náklonnost k Hitlerovi – spíše už lehce mrazí, když si člověk uvědomí, po čem všem tvůrci kvůli osočení Baťi nesáhli…Dávám 3/5, ale ne jako dramatu, nýbrž jako komedii a parodii. Ono natočit něco tak silně agitačního a přitom směšně zábavného se jen tak nepovede :)
Svědkyně (1991) (TV film)
Výborná Bohdalka v roli "pavlačové drbny", která se díky jisté události cítí náhle strašně důležitá. Herečka sice místy moc tlačí na pilu a její role se stává až parodií - třeba ve scéně, když se opíjí rumem - ale vyčítejte jí to, když je tak kouzelná ("Ty tady jenom sedíš a smrdíš! ... S tím lepidlem.").
Ztroskotání na ostrově (1967)
Tentokrát na Saltkräkan zavítáme pouze v úvodu a závěru filmu, jinak se ocitáme na opuštěném ostrově, kde se shodou náhod parta dětí schází s dvojicí povedených pašeráků. Malá Skrållan je docela potrápí a je to o něco zábavnější než hra na piráty v předchozím díle, i když ne už tak příjemné a fajn jako první dva díly celé série. Ty mě tolik bavily hlavně proto, že jsme poznali něco ze života lidí na ostrově, který je znázorněn v podstatě velmi idylicky. A to ve mně, jak jsem už psal v předchozích komentářích, vyvolávalo chuť strávit na Saltkräkanu třeba celé prázdniny. Jenže protože se už třetí a čtvrtý díl odehrávají povětšinou mimo ostrov a zaměřují se možná až moc na různá dovádění a hry, tyto pocity již bohužel nejsou tak silné.
Jackass: Volume 2 (2002)
Sestřih druhé sezóny seriálu, což sice znamená televizní obraz a méně výpravné kousky, o to víc je to ale hravější a zábavnější. Jak se členové party dovedou vyblbnout jak malí kluci je jednoduše sympatické. Samotný závěr je pak vyloženě dojemný (jaký to rozdíl oproti odhalené důchodkyni v Number Two). Nechutné kousky samozřejmě nechybí a je to dobře, ale jejich míra a množství je přesně "tak akorát".
Jackass 2.5 (2007)
Sestaveno z kousků, které nakonec nebyly do Jackass: Number Two zařazeny a jak je vidno, tak zcela právem. Buď je to nuda (hra na King Konga) nebo už je to až příliš nechutné (záběr na Wee Manův zadek z kterého leze... ne, opravdu ne!). Aspoň že film osvěžují komentáře jednotlivých členů party, kteří své kousky zpětně popisují a hodnotí.
Jackass 2 (2006)
Výpravnější, drsnější a hlavně nechutnější než první díl. Kvalitativně však stejné - tedy docela fajn :)