Recenzie (159)
Monty Python a Svätý Grál (1975)
TOTO je môj druh humoru!
Malé kráľovné krásy (2009) (relácia)
Chorá americká reality show, kde si zakomplexované matky (ak ich môžem nazvať matkami) kompenzujú svoj nesplnený sen stať sa kráľovnou krásy, a huckajú na také niečo svoje dcéry, ktoré častokrát nevedia ešte ani poriadne chodiť a rozprávať, no na očných viečkach už majú také dlhé umelé riasy, že sotva udržia oči otvorené, na tvári také množstvo make-upu, aké nemajú možno ani slečny z Krížnej a ústočká špúlia jedna radosť. O tých účesoch, šatách a "zvodných" pózach, ktorými sa tie úbohé deti predvádzajú, ani nehovorím. Nechcem vidieť, čo z tých batoliat vyrastie.
Sedem (1995)
Preboha, ja sa dnes asi nevyspím.
Predvianočná nočná mora (1993)
Nádherný filmík! Je mi ľúto, že som si ho pozrela až teraz, a zároveň mi je ľúto, že som ho už videla (a ďalší paradox - som rada, že som ho nevidela ako dieťa, neviem, či by som to zvládla). Rada si ho však pozriem kedykoľvek znovu :), lebo je veľmi úsmevný, spája môj obľúbený čierny humor s Vianocami, má krásne grafické spracovanie a pesničky sú tiež veľmi fajn. Ideálna predvianočná oddychovka pre ľudí, ktorí sa radi hnusne zasmejú aj na vystrašených plačúcich deťoch pri vianočnom stromčeku. Obľúbená postava: Sally (môj nový vzor!) a Jack.
Sharknado 2 (2014) (TV film)
Tak toto bol najlepší a najvtipnejší odpad, aký som kedy videla. (Scéna s večne sa kotúľajúcou hlavou Sochy slobody je skvelá, vlastne už vôbec ten nápad so žralokmi v tornáde je úplne... neuveriteľný. A pri romantickej scéne s odtrhnutou rukou sa moje romantické ja romanticky zaradovalo). Myslím, že je celkom pocta, ak Sharknado 2 ohodnotím tak, ako ho hodnotím. Patrí medzi trashové filmy, a čo je pre ne lepšie, ako pochvala, že je to fakt geniálny trash? :)
Vládkyňa zla (2014)
Veľmi pekná rozprávka s výbornou Angelinou Jolie, ktorá ma skutočne prekvapila svojou rôznorodosťou a britským prízvukom (na ktorý mám veľkú slabosť). Páči sa mi, keď sa známe rozprávky podarí zaujímavo prerozprávať z iného uhla pohľadu, z toho, ktorý v pôvodnej verzii nevidíme - preto môžem spokojne povedať, že Maleficent sa mi veľmi veľmi páči. Oceňujem aj riešenie s oživením Ruženky: Disney sa (tak ako aj vo Frozen) vysmieva sám sebe, svojim starším klasickým rozprávkam, kde sa pravá a večná láska u princa zrodí už len z jedného pohľadu na krásnu, vysmiatu princeznú, ktorá nemusí povedať ani poriadnu vetu.
Frigo sebevrahem (1921)
Čierny humor môžem. Nech to znie akokoľvek čiernohumorsky, také vtipné nevydarené pokusy o samovraždu som ešte nikdy nevidela. :)
Frigo - král střelců (1921)
Podľa mňa jedna z najlepších Keatonových grotesiek. Ako námetom, tak aj vtipom.
Muse - Neutron Star Collision (Love Is Forever) (2010) (hudobný videoklip)
Trhá mi srdce dať Muse za čosi len tri hviezdičky, ale keby som tomuto klipu dala viac, sklamala by som samú seba. Zábery z Twilightu ho neskutočne pokazili, Director's cut je oveľa lepší a pozerateľnejší. http://youtu.be/3hZyH6_aIQ8
Frigo na námluvách (1920)
Geniálne! Fantastický kúsok, svižný od začiatku až do konca. Dom, v ktorom sú všetky izby v jednej izbe je fenomenálny, klobúk dolu :). Šialený pes nemá chybu a záver je taký nebezpečno-roztomilý, že sa proste nedá prestať usmievať.