Recenzie (159)
Z každého konce (2022)
Jednoduchá pestrofarebná mileniálska jednohubka. Oceňujem, že scény medzi paralelnými životmi sa striedali plynulo a prirodzene. Odporúčam, ak si chcete oddýchnuť, vypnúť a obzerať si pekný setting.
Hra na oliheň - Kganbu (2021) (epizóda)
Tak toto bolo traumatizujúce. Vynikajúce zobrazenie ľudskej (ne)morálky -- keď ide o krk, česť nezriedka vystrieda zrada. Od začiatku seriálu mi bolo jasné, že keď budú súťažiaci ubúdať, začnú zomierať aj hlavnejšie postavy, ale dosť ma zamrzelo, ktoré to v tejto epizóde schytali. Ach :-(. Aspoň dievčatá mohli nechať spolu, škoda, že nepocestujú na Čedžu :-(. A Ali s 001 budú chýbať.
Sinister (2012)
Ethan Hawke mi v tomto filme potvrdil domnienku z mojej osobnej skúsenosti, že pri dlhodobej práci z domu človeku začne tak trochu šibať. Keby som mala bejzbalovú pálku, asi by som sa tiež noc čo noc prechádzala po byte s nastraženými ušami a čakala, kedy na mňa vyletí šibnutý vrah (:. A teraz vážne - bol to horor so skutočne ťaživou atmosférou, ktorú najviac vytvárali hrôzostrašné videá a práve tie spomínané pomalé prechádzky po tichom byte. Tajne som dúfala, že sa všetko skončí dobre. Alebo, že koniec bude nejako súvisieť so škorpiónom a hadom, ktoré sa objavili na povale.
Stranger Things - Kapitola osmá: Tatínek (2022) (epizóda)
Teším sa na finále. Všetky línie smerujú k naozaj úchvatnému vrcholu a neviem sa ho dočkať. A v tejto epizóde som si uvedomila, že by som jedného dňa tiež chcela mať karavan a cestovať v ňom v lete kade-tade.
Melodie kouzel (2022) (seriál)
Celý čas som premýšľala nad tým, o čom ten seriál vlastne je. Hľadala som jeho zmysel, až som v posledných epizódach napokon pochopila, že je o hľadaní samého seba. O hľadaní zmyslu. Nás, našich snov, spoločnosti. O škatuľkách, do ktorých nás chcú natlačiť, aj keď do nich nezapadáme. Veľmi pekné.
Spiderhead (2022)
Jeden z tých filmov, ktoré si môžete pustiť do pozadia, len sem-tam mrknúť na obraz a aj tak presne viete, čo sa tam deje a ako sa to skončí. Scenár o ničom, napätie žiadne, nuda. Čakala som, kedy po Milesa Tellera príde Tom Cruise, zoberie ho do Top Gunu a uvidím aspoň trochu akcie.
Včela na mušce - 1. kapitola (2022) (epizóda)
Myslím, že ostatné časti sa budú niesť v podobnom duchu ako prvá. Zatiaľ je to ako Mr. Bean, ktorý zahodil oblek a naučil sa rozprávať súvislé vety. Komédia je však stále založená najmä na situačnej komike a smiešnych výrazoch Rowanovej tváre. A to ja celkom môžem.
Drahokam (2019)
Najdivnejší film, aký som v poslednom čase videla. Od začiatku do konca vás rozptyľuje príliš hlasná elektronická hudba, v ktorej zanikajú hlasy postáv, potom vás zahltia šialené, nikdy nekončiace dialógy a zhon, pri ktorom máte pocit, že aj vy stojíte v klenotníctve a čakáte, kým vám ponúknu diamantového Furbyho, a napokon zistíte, že aj keď ste nikdy nestávkovali ani nepozerali basketbal, s napätím čakáte, ako dopadne finálna scéna. Keď sa film skončil, bola som vďačná, že konečne je v byte ticho a môžem si trochu vydýchnuť, a až postupne mi dochádzalo, aké to vlastne bolo geniálne.
Králiček Jojo (2019)
Priznám sa, že pred sledovaním filmu som vôbec nevedela, o čom bude. Po uplynutí úvodných minút som sa začala obávať, že to bude prepiata komédia s Hitlerom, kde celú tragédiu 2. svetovej vojny nevhodne pritiahnu za vlasy, no potom dej "našťastie" nabral na vážnosti a uvedomila som si, že ten "vtipný" začiatok do filmu celkom sedí. Veľmi pekné dielo.
Maják (2019)
Myslím si, že keby tam boli dve ženy, znášali by to lepšie.