Recenzie (2 531)
Mauglí - příběh džungle (2018)
snad prvá filmová verzia slávnej Kiplingovej knihy, ktorú som videl. Zážitok z čítania bol však väčší, aj ked to bolo pred viac ako 50 rokmi kedy bol svet bez internetu, mobilov videohier fungovala iba ludská predstavivosť. Aj pre to všetko by som knižnú predlohu odporúčal všetkým 10-12 ročným deťom na svete.
Modré uniformy (1970)
Zaujímavý príbeh so smutným koncom, bod dole dávam za "holobriadka Honusa, ktorý aj týždeň v divočine bol furt čerstvo oholený (žeby ešte nezarastal?) a tá furt "vyčesaná" Cresta ... ts ts .prečo len tí američania furt hladia na svoje vlasy, účesy a upravené tváre. Už sa Trumpovi nedivím .. ved je americký prezident. :)
Deň, keď sa zastavila Zem (2008)
Pre mňa to boôo akési "ploché" a "plytké" Reevers slabunky, jediny, kto vo filme "vládol" bola Katy Bates ...hihi ...
Nezabudni na mňa (2010)
zaujímavý psycho-dramatický doják. Pattinsom bol squely. Snaď nezabudnem.
Mariňák 4: Pohyblivý cieľ (2015)
nizke hodnotenie je asi len kvôli príšerným hercom inak je to celkom dobrá partizánčina strielacky v lese a aj ked tušíte záver, aj tak ste zvedaví, ako zvládnu prenasledovaní tu nahanajúcu presilu.
Vojak 3: Obkľúčenie (2016) (TV film)
ale ano, dalo sa na to pozerať, slušná prestrelka, akcie i dej, nebol to zbytočny čas stráveny pri telke.
Vrahúni (2010)
hovadina, nekukajte to ! :(
Drsniačky (2013)
akčná a drsná Melissa si ma v tomto filme získala. So Sandrou vytvorila dvojicu, ktorá spravila film zabavným a pozerateľným
Na úteku (2012)
vcelku pozerateľný thriller, hodny komerčných televízii, do kina bych na to neisiel
Jacobova obhajoba (2020) (seriál)
Hodnotná psycho krimi drama, zaslužila by snáď aj 5 bodov, ale som príliš pohodlný konzument, v závere nepovedali, že "vrahom je zahradník", nechali to na divákovi preto davam jeden bod dole.