Recenzie (2 530)
Bosch (2014) (seriál)
Dlhé a napínave pozeranie na svojrázneho a nekompromisného Boscha. V seriali je všetko, korupcia, policajne praktiky, skorumpovanosť potvorskí sudcovia, advokáti, starostovia, FBI, jednoducho všetko a poriadne na husto. U mna Jeden z päťhviezdičkových krimiserialov, a to aj napriek nechutnému vzhľadu a protivnej postave a chôdzi L. Reddicka..
Herec - Episode 3 (2020) (epizóda)
zrada je ako vždy hauptmotívom.
Herec - Episode 2 (2020) (epizóda)
príliš vyumelkovany scenar, charakter sa nemení, co homosexual to spion ...
Operácia Entebbe (2018)
Vzhlado na historicku skutočnosť som ocakaval rozhodne viacej bez uvodnej a zaverečnej baletnej vsuvky.
Arizona (2018)
nehodne ani tej najkomercnejsej televízii. A to este investovala aj do dabingu !!!! Pche !!!!
Učitelia na zákazku (2013)
priemerná francúzka komdia o skupine "vybranych" profesorov .
Plán úteku 2 (2018)
Ach Sylvo , Sylvo !!!Ty si zabudol, ž dva krát do tej istej vody nevstúpis ???? Už ti naozaj chyba iba natočiť akčnák o dedkovi co ťahal repu ťahal ale vytiahnuť nemohol. HYBAJ UŽ DO DUOCHODKU !!!!!
Bojová loď (2012)
americka naivna scifirozprávka, mimozemštania ostreluju vojenske namornictvo plechovými sudmi. :(
Zpověď (2011) (seriál)
10 sesťmintových častí s niekolkymi krátkymi ukažkami z predchadzajúceho života stacilo scenáru tohto filmu ukázať, že ľudskezlo zase raz vyhralo nad dobrom. Nenávisť nad láskou, Hnev nad odpustení :(. Táto myslienka sa mi nepáci. Dáva svetu pocit beznadejnej buducnosti.
Odříznutí (2018)
nerealne pociny hlupy scenar po 20 minutach som to zmazal.