Recenzie (2 530)
Zamrzlá řeka (2008)
zaujímavý príbeh, neradil by som ho medzi "krimi žáner" skôr sociálny, herečka bola výborna a touto cesto ďakujem LARELAY za titulky (Zuzka naozaj ďakujem)
Zakladateľ (2016)
ked som bol v Ríme bol som McDonalde cikať, jedno z mála miest, kde sa neplatilo 1000 lír za zachod a jedina to vyhoda McDonaldu. Nemam rád "Mekáče" !!!!
Střihač psích drápů (2004)
milé severké filmové prekvapenie v nádhernej zimnej krajine, film predovšetkým o nesmiernej ľudskosti. empatii a pomoci blížnemu, to ako mu neznámi ľudia pomohli jedni s ponožkami, iní s rukavicami, či lyžami ... to sa len tak nevidí a nezažije.
Brimstone (2016)
Film plný násilia a krutosti sexuálnej deviácie a zvrhlosti. Trpia hlavne ženy, deti a dcéry .Krásny herecký výkon Dakoty Fanningovej, Guy Pearce ako hlavná záporná postava už len s tým zamaskovaním vzbudzoval hnev a nenávisť. Dej hutný a dlhý ale bolo to pozerateľné. Dramatičnosť a tragickosť príbehu znásobil samotný záver filmu, ktorý by som si predsa len predstavoval troška romantickejšie. Takto mám pocit smútku, lebo som Dakote naozaj držal palce.
Ohnivé vozy (1981)
K filmu ma prilákala známa Vangelisova melodia , za ktorú bol film ocenený Oskarom. Bola síce iba krátko ale stálo to za to. V dvojhodinovom filme bolo toho veľa, atmosféra Cambridgu, dokonca náznaky antisemitizmu (" meno Abraham svedčí o tom , že sa asi neprihlási do kostolného speváckeho zboru" konštatoval rektor univerzity), športové zápolenie, osobné "dilémy" , spupnosťa pokrytectvo športových funkcionárov , a to všetko podporené dobrými hereckými výkonmi. Film vychádzal zo skutočných udalostí, miovníkom historických a športových filmov treba len odporučiť.
Bezva ženská na krku (2016)
Tetsuo v komentári vystihol všetko ... napísal čosi, čo naozaj charakterizuje celý film, prostredie i súčasnosť. Rozhodne som od filmu čakal viacej. Škoda. Teda !!!! Asi starnem. :( Nechce sa mi veriť, že po prvom videní som napísal taku "suchosť". Druhy krát som si to užil . Aj romantiku, aj hercov, aj nenaročný dej. Príjemna oddychovka. Príjemny typicky česky nenapodobitelny humor.
Miesto pri mori (2016)
silný filmový zážitok, krásny herecký prejav .... výber hudby bol výborný ... áno k dramatickým scénam patri Albinoni a jeho a nádherné mólové tóny. Odporúčam.
Veľký čínsky múr (2016)
akási divná "legenda" kde "američania" hľadajú pušný prach !!!! Nie som si historicky celkom vedomý toho , že v čase objavenia ameriky ten pušny prach tu už bol. No a tak trocha zaujali tie zelené "vesmírne príšerky ? technika a a bojové umenie číňanov na múre a okuzlujuca Tian.
Hore za láskou (2016)
u mňa príliš utopistický námet. Až mi bolo zrazu ľúto malých ľudí, a ich zneužitie na výrobu takýchto filmov. Asi mam predsudky ako 99 % ostatných čo v tom filme hrali a širokej verejnosti . Škoda ... naozaj by ma zaujímal názor dospelého aspoň 130 centimetrového diváka na tento film.
Domček z kariet (1993)
jeden z najslabších filmov s autistickou tematikou. Príšerná afektovaná herečka, Lee Jones , tiež nič moc, naviac po dlhom čase sa nezaskvel ani povestne dobrý český dabing. . U mňa hlboko pod priemer.