Recenzie (2 530)
Zbohom, pán profesor ! (1969)
O Tooke, bol fantasticky, cely film bol suprisch, !!!!!!!!!
Druhá alebo prvá (1998)
silne obsadenie, prva tretina filmu bola slaba, dramaticky drajf dala zvyšna časť filmu, Harris sa k tomu filmu nesadol :(
Braddock: Nezvestní v boji 3 (1988)
cela trilogia bola fajnova, Norris to dobre uhral
Tiene minulosti (2006)
seagalovinova chlopotina, nikdy viac, :(
Rosamunde Pilcher - Muž mojich snov (2007) (epizóda)
slušna Pilčerka !
Rosamunde Pilcher - Hmla nad zámkom Kilrush (2007) (epizóda)
Velmi dobrá Pilcherka, kone a Rosamznda - to ide dohromady, jedna z najlepších Pilčeriek !!! :),
Rosamunde Pilcher - Kolotoč života (1994) (epizóda)
lepšia Pilčerka :) !
Pelíšky (1999)
po 24 rokoch z filmu vytiekla všetka šťava, dej, klíma a doby o ktore film vykazoval, :( (nedal by som filmu nedal ani tri body) :(
Musíme si pomáhať (2000)
vyborný scenar, Hrebejk to ako režiser dobre utiahol, Polívka - ako dramaticky herec - to tiež zvládol,
Cesta domů (2021)
cela trilogia bola studena a smutna :(