Posledné recenzie (56)
American Horror Story - Murder House (2011) (séria)
1. séria (75%)-je celkom pútavá a ku koncu je už dosť napínavá. Na to, že dej nie je vôbec originálny ma celkom bavil a aj na hercov sa dobre pozeralo. Škoda, že tu nie je o niečo viac hororovej atmosféry, pretože mi to ani veľmi nepripadalo že pozerám hororový seriál. 2. séria (85%)-jednoznačné zlepšenie. Táto séria ma bavila najviac. Výborný dej, postavy aj celková atmosféra psychiatrickej liečebne bola dosť drsná. Jediné čo mi tu vadilo bolo nevysvetlenie mimozemšťanov a vlastne mi tam ani nejak nepasovali. 3. séria (?%)-videla som prvé štyri časti a mám dosť. Už je to strašne prehnané. Čarodejnice, zombíci a neviem čo všetko spolu vôbec nejdú dokopy. Tieto prvé časti ma vôbec nezaujali, tak som sa rozhodla že túto sériu ani nedopozerám a počkám si na 4. sériu, ktorá bude dúfam lepšia........4. séria (70%)
Community (2009) (seriál)
Škoda že neexistuje niečo ako Greendale aj reálne. Veď kto by nechcel hodiny na ktorých sa ochutnáva zmrzlina, kde domáca úloha je pozrieť si filmy s Nicolasom Cageom alebo kde môžete stavať bunkre z vankúšov? :-) Samozrejme nie každá časť tohto seriálu je úplne perfektná, pretože je tam zopár aj nudných, ale aj tak sa na tom dá celkom slušne zabaviť. Celú tú skupinku ľudí som si postupne obľúbila a škoda že v 5. sérii jeden z nich už nie je, pretože tam dosť chýba. Jedny z najlepších častí boli podľa mňa paintballové, ale vlastne v každej sa nájde niečo na čom sa dá zasmiať. Takže celkovo je to "cool, cool cool cool" seriál, ktorý mi vždy zlepší náladu :-)
Odpojiť (2012)
Bohužiaľ tento film presne vystihuje krutú realitu, v ktorej sú ľudia častokrát ovplyvňovaní a klamaní internetom. V tomto prípade ich to môže stáť dokonca aj život. Disconnect je fakt na zamyslenie a poukazuje hlavne na naivitu takýchto ľudí. Páčil sa mi štýl akým bol film nakrútený, 3 dejové línie, ktoré sa neskôr pretnú a na konci sa poriadne rozuzlia. Dávam veľmi silné 4* a určite stojí za zhliadnutie.