Recenzie (767)
Open Grave (2013)
Poctivý film po všech stránkách se slušným koncem...ale pravdou je, že po 20 minutách jsem byl nadšen a vypadalo to na velmi originální film s revoluční zápletkou, boužel ta pointa a finále, už v rámci žánru nepřináší nic nového...
Ahí va el diablo (2012)
Tenhle film má dobrou myšlenku a zajímavý konec, ale jeho velkou slabinou je rozpočet a prostředí.Jeden z mála filmů, který by si zasloužil americký remake se slušným rozpočtem...
Welkeom tu Dongmakgol (2005)
Geniální a úžasné!
La casa del fin de los tiempos (2013)
Jeden z těch filmů, u kterých si v půlce řeknete, skončí to buď za A, B nebo C nic jiného možné není? A potom přijde D...a vy spokojeně sledujete titulky...
V/H/S/2 (2013)
Velice vyzrálejší než první film.Zápletky jednotlivých příběhu nejsou originální, ale mají atmosféru a dokáží bavit...
Deo webtoon : yego salin (2013)
Poctivý horor se zajímavou zápletkou...
Věž smrti (2012)
Po dlouhě době, velmi dobře zvládnutý katastrofický film...
Kyborg (1989)
Jeden z nejlepších post-apo filmů.Legenda.Velký průkopník tohohle žánru...
Čarodějnice ze Zugarramurdi (2013)
Jedná z těch dalších parádních španělských jízd, která baví každou minutou, u konce jim došel dech, ale při ty energii, jakou tenhle film má, se není čemu divit...
Hry o život: Skúška ohňom (2013)
Promyšlenější s brilantní atmosférou a nečekaným koncem...Skvělý myšlenky, skvělý nápady a opět velmi logické. Což je největší síla téhle série.Někdy mám nutkání, jít bojovat na život a na smrt do knihovny o vypujčení toho jediný výtisku třetího dílu, ale o ten je zuřivější boj než ve filmů. asi to vydržím a počkám si na film...s knihovny bych se živej nevrátil...