Recenzie (126)
Sejdeme se na Cibulce (2013) (relácia)
Má tohle Barrandov zapotřebí ?!
Jedlíci aneb Sto kilo lásky (2013)
Na tento film jsem se těšil. Byl jsem příjemně překvapen. Sranda, sranda a zas sranda
Bastardi (2010)
Ha ha to byla prča
Tiger - ľudožrút útočí (2007) (TV film)
Ach ta romantika
Extr@français (2002) (seriál)
Kdepak angličtina je lepší
Kto prežije - All-Stars (2004) (séria)
Nyní od 0 do 100% napíšu jak si kdo zasloužil dostat se do této řady: Rudy 60%, Jenna L 75%, Jerri 45%, Ethan 70%, Tina 50%, Rupert 95%, Rob M. 100%, Amber 90%, Big Tom 80%, Sue 40%, Rob C. 85%, Alicia 60%, Rich 75%, Kathy 25%, Jenna M. 75%, Lex 85%, Shii Ann 5%, Colby 95%
Štvorlístok v službách kráľa (2013)
Na Čtyřlístek jsem se fakt těšil. Usedám do sedadla v kině. Příšerný reklamy ze kterých člověku hrabe a už to začíná! První dojem z filmu, krásná animace a je tu první vtip. Áááá moc vtipný není, ale to nevadí ten další bude lepší. Omyl. Scénář moc dobrý není typu Ajéjé Pinďa a Bobík zmrzli co budem dělat. Samozřejmě některé filmy pro děti to tak mají. Na konci filmu všechno skončilo jak mělo: DOBŘE. Zápletka i animace dobrý to je všechno. Zbytek byl děs
Legenda o Enyovi (2009) (seriál)
Proč ne. Mě seriál nadchnul a bavil. Po vidění 6 dílů jsem nadšený.
Shrek Tretí (2007)
Naprosto nevtipné. Shrek byl vždy vtipný, ale u tohoto jsem se zasmál jen JEDNOU. Trochu málo na 93 minut nemyslíte
Krok za krokom (1991) (seriál)
Americké sitcomy mě fakt dostanou. Tenhle je záživným příkladem.