Recenzie (126)
Scooby-Doo 2: Nespútané príšery (2004)
Prečo prečo. Když to dávali jednoho krásného dne na Primě byl jsem natěšený, že to bude sranda jako jednička. Omyl!!!! Taková nehorázná kravina plná stupidních dialogů klišé a podobně.
Scooby-Doo (2002)
No já úplně nevím o co tady lidem jde. Film je dobrej a je vtipnej
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Super podíváná pro seniory. Pro mě naprosté klišé. Jasná NULA
Ordinácia v ružovej záhrade (2007) (seriál)
Tohle ne
Ententýky (2012) (seriál)
Lze to popsat jedním slovem NUDA
Riskni milión! (2012) (relácia)
O několik tříd horší než Vysoká hra. Vostinár je trapnej a rýpe do lidí, ale vcelku koukatelné
Vysoká hra (2011) (relácia)
Já jsem spokojenej. No jo Šiška alias plešatá hedka je asi trochu cáklej, ale je to dobrý
Hra na utrpenie (2008)
Je mi líto, ale uzíval jsem se k smrti. Nuda
Buřtcajk (2012) (relácia)
My co jezdíme starejma vránama supr pořad. Spotřebitelé vždy sedí u tohoto pořadu. Ti co nemaj prachy na cestování koukaj na tento pořad. Ti co chtěj utratit dvě kila za věštce koukaj na tenhle pořad. Ty který zajímá life style magazíny koukaj na tento pořad. Izer prostě umí.
Cesty domů (2010) (seriál)
Opravdu tohle muselo být pane Adamec?