Recenzie (126)
Hostel 3 (2011)
To snad není pravda
Hostel (2005)
Podíval jsem se na to a zjistil jsem toto: atmosféra nulová, herci trapní, stupidní dialogy a ještě horší vraždy. Vychází mi to tak, že taková bejkovina se nevidí každý den 0%
Drtivá porážka (2011) (relácia)
NUDA
Kto prežije - Thailand (2002) (séria)
Původně jsem se nechtěl na Thajsko dívat nechtěl, ale jelikož jsem fanoušek Survivora tak mě to nedalo a koukal jsem se. Nechápu co se vám na tom nelíbí. Je to série jako každá jiná a já si našel zde oblíbence. Dokonce bych řekl, že je to lepší než Markézy
Saw 5 (2008)
První dva díly byly dost dobrý a bál jsem se u nich. Ale u tohoto jsem se smál jako blázen lituju ale tohle mě nezaujalo
Čeluste: Bieli zabijáci (2003)
Pane bože kdo tohle mohl natočit asi nějakej blb který právě přiletěl z marsu. Tahleta slátanina mě přesvědčila o tom že takhle ne pane Lernere