Recenzie (126)
Scary Movie 4 (2006)
U tohohle dílu jsem se nasmál jak blázen. Obří penis, parodie na Saw a mimozemštani. Opravdu hustý.
Sama doma (1998) (relácia)
první kanál české televize nedělá špatné pořady, ale tohle je běs
Simpsonovci (1989) (seriál)
Tak máme tu Simpsonovi, nezná je snad úplný blbec. Vemu to od začátku. První série nebyly příliš dobré, vtipné to bylo, ale ne tolik. Zlaté období Simpsnů začalo 9 sérií (aspoň pro mě), až do patnácté série. Pak už to nemělo takovou šťávu. Kdy ale začali Simpsnovi upadat nejvíc bylo když se cifra zastavila na čísle 20. Pak jsem pochopil, co je to nuda. Netvrdím že všechny díly byly špatné(čarodějnické byly fajnový a i některý normální stály za to), jenže to byly spíš vyjímky. Takže když tohle vezmu v potaz, musím jednu hvězdu ubrat. Sorry pane Groeningu.
Škleb (2011) (amatérsky film)
Průměr :X
Snowboarďáci (2005) (seriál)
Seriál mi vůbec nepasuje
Nezvratný osud 4 (2009)
Člověk na tohle potřebuje hodně silnou trpělivost.
Pasca na ženícha (2009) (TV film)
240 minut. Vydržel jsem u toho tak 20 minut a prohlásil jsem NUDA. Sarah má na víc. Tento film je ztráta času
Scrubs: Doktůrci (2001) (seriál)
Seriál je fakt dobrý, vtipný a herecké obsazení není špatné. Zvlášť Turk je GoOd. Po Přátelích nejlepší sitcom.
Forrest Gump (1994)
Moc dobře jsem věděl proč se přidat do fanklubu
Šikulové (2007) (relácia)
Tohle je neuvěřitelné trapné. Nezajímá mě si vyrobit vlak z rolí od toaletního papíru. Zabírá to místo a skončí to vždycky na půdě :D.