Recenzie (1 592)
Don't Tell a Soul (2020)
Jeden starší brácha vypatlaný ZMRD , sorry , na desátou , a druhý slušný . Do toho chlap ve studni , který je na útěku , ale oni dva to neví . Dále nemocná máma , která má starosti sama se sebou . Závěr nečekaný po přestřelce u domu . Dalo se to jednou shlédnout . Více už ne .
Střípky ženy (2020)
Jako vždy výborná Vanessa K. Těžké téma a osudy rodin kolem toho . Jen ten LaBeouf se mi tam nějak nehodil . Moc jsem mu to nevěřil . No co se dá dělat . Snad příště .
Kukačky - Epizoda 4 (2021) (epizóda)
ALE jo , Remundová výborná . I pan Kostka . Jen se mi zdá , že pomalu bude seriál trochu stagnovat . Doufám , že se mýlím . I kluci zatím slušné výkony .
Dotyk Medúzy (1978)
KDYŽ jsem to viděl před mnooooha lety poprvé v kině za socialismu , byl jsem fascinován . To jěště lidi chodili do kin na filmy a věděli , proč tam šli , tedy za jakým účelem a nedělali z toho hromadný bufet , jako je tomu dnes . Takových filmů bylo v našich kinech velmi málo . Tohle byla na svou dobu dost PECKA , něco jako kdysi Čelisti od ,,špíílberga ". Mělo to napětí , výborné herecké obsazení , hudba a nečekaný závěr . Prostě ,,NABR UAN " . Dneska se točí jinak , samé efekty , děsivá hudba a divák odchází z kina vlastně vystresovaný a psychicky vyřízený . Tenhle film vám ukáže , že jsou různé netušené možnosti jedinců , které nelze pochopit . A to bylo zřejmě i smyslem tohoto filmu .
Fukušima (2020)
V tom dabingu dosti zvláštní . Byl to určitě chaos , panika , zděšení , bezradnost . A zjištění , že politici jsou všude , asi , stejní . A také , že příroda si s námi udělá pořádek sama .
Božena - Epizoda 4 (2021) (epizóda)
Tak nevím , do jaké míry je něco fikce a co pravda . Byla těžká doba , nemoc Boženy se jen zhoršovala, bonzovalo se v každé době a do toho šílený manžel Němec . A to doslova . Podle mne musel mít nějakou psychickou nemoc , jinak to není možné . Pro mne je seriál spíše přínosem pro mladé lidi , kteří neví o ní vůbec nic . Byla to určitě silná osobnost , ale tady , v této minisérii , to tak občas nevypadá .
Zvrácenost strachu (2020)
Nečekal jsem takový závěr . BRUTÁÁÁÁL. !! Není dobré se dívat na film večer . Čekal jsem něco s tím vlkem a ono TOHLE . . Slabší povahy mohou vidět tu závěrečnou scénu i pár dní po shlédnutí . Fakt humus . Asi jsem slabší povahy . INÁÁÁÁČ krásná příroda , nádhera .
Stůl č. 21 (2013)
Ono se řekne Bollywod .Romantika , tanečky ,songy a tak různě . Ale tohle byl život . Uděláš - dostaneš . Jenom slaboduchý divák , SORRY , tomu dá odpad nebo jednu * . Sice místy se mi otvíral nožík v kapse např: ta šikana , to je hnus . Ale jak říkám , na KAŽDÉHO DOJDE . Film je to poučný , napínavý , nevšední . Jen té hudby bylo na drama hodně . Jinak ovšem dost dobré .
Kukačky - Epizoda 3 (2021) (epizóda)
ALE tak jo . Pomalu se to rozjíždí . Všichni hlavní hrdinové jsou výborní i kluci , to je jasan . Sice nevím co těch dalších 10 dílů se bude dít , ale již je to natočeno , tak uvidíme . V každém případě * * * a půl * .
Kalifát (2020) (seriál)
TVL … SÍÍÍÍÍÍLA .