Posledné recenzie (1 588)
Stíny v mlze - Snadné cíle (2024) (epizóda)
No jsem na vážkách . Pokud by to bylo , asi , bez těch střihů , bylo by vyšší hodnocení . Chápu , že to muselo být nějak upraveno , z důvodu tragédie , která se stala vloni . Zápletka se synem nečekaná a napínavá . Ale občas postup při vyšetřování trochu chaotický a nelogický , třeba skútry , třeba ta účtenka ve skútru - dost nelogické , dále pouzdra na kytary , a zejména odpovědˇ otce , že mu , NĚKDO , ukradl , bez poškození zámku , uzamčené - 4 pušky a tak podobně . Jinak ovšem tento díl napínavý . Takže tři a půl * .
Lieta v tom (2023)
Omleté těma 100x dokola . Nejdřív hrají divadlo před matkou a v závěru zjistí ,že je vše jinak . Jinak Hádek a Medvecká dobré , ale Svarinská mi lezla silně na nervy . A její přítel , nebo kdo to byl , dobrý kok...t. Sorry . Takže žádná sláva a tudíž * a půl . Bylo by fajn , kdyby Češi a Slováci natočili skvělou komedií . Je to zřejmě jen zbožné přání .
Jedeme na teambuilding (2023)
Jeden můj kamarád se vyjádřil vlastně i za mně . Taku "cypovinu " jsem , kurde , dlouho neviděl . Jo , pár gegů tam bylo , ovšem celkově je to stupidita na druhooouuu . Dost vulgární až oplzlé . No taková je doba a , často , česko - slovenská tvorba - tiež . PROOOČ v tom hráli např: Kotek nebo Polívková , nechápu . Akorát ta slovenka Evelyn K. , co mluvila česky , což bylo víceméně spíše ke škodě , se tam hodila . Dělala tu divočejší "erotikuš " . Od poloviny filmu to začalo být na odpad , ale dám za první půlku alesponˇ * . Tuž zduř , zdar , zdarec .