Recenzie (147)
Ostrí chlapci (2016)
Škoda, že Crowe není mladší...klidně bych koukal na takovýhle buddy komedie s Goslingem dalších 20 let :)
Prípady 1. oddelenia - Sladký vyděrač (2014) (epizóda)
čímž se vracíme k mému názoru "Korejs je kunda"
Legion - Chapter 5 (2017) (epizóda)
David vs Division 3 byla prostě slast
Päťdesiat odtieňov čiernej (2016)
Na přání kamarádů sem se na to teda podíval, cca 3x sem se zasmál což u normálního filmu je celkem ok ale u filmu který má "vtipy" 3x do minuty je to trochu problém.....proč se furt Marlon do takových filmů pouští já nevím.....radši vyhořet pri snaze vytvořit dobrý film, než vyhořet při z prominutím hloupé wannabe funny komedii která má předurčeno k tomu selhat.....
Osem hrozných (2015)
3 hodiny kdy si člověk říká to ještě není konec, nebo to se tam furt nic neděje?.....Asi jeden z velmi málo Tarantinových filmů u kterých sem byl 90% času otrávený..... Tim Roth wannabe Christoph Waltz z Panchartů tím svým přehráváním, Channing Tatum jako "vůdce" bandy a brácha Daisy....sakra proč?....Samuel nebyl moc sympatickej, Kurt taky ne, zbytek ani nevím kdo byl jak moc sem se u toho filmu nudil......Tarantino je známej dokonalou akcí a vykreslenýma dialogama....jediná akce je když Kat a jeho řidič zvrací krev což mělo spíš "ne"vtipný efekt, a nějaká střelba na konci která už film nemohla zachránit .....za mě ohromné zklamání
Deadpool (2016)
Ryan Reynolds si stál tentokrát za svým, a dotlačil Deadpoola k dokonalosti....každý "breaking 4th wall" má smysl, je to vtipný, každá akce dobře vypadá a celkově to drží pohromadě. Smekám Ryane pustil si se do Deadpoola a neudělal si mu vůbec žádnou ostudu ba naopak.....btw " A fourth wall break inside a fourth wall break? That's like, sixteen walls." Bylo dokonalé :))))
13 hodín: Tajní vojaci v Bengázi (2016)
Jeden z těch hodně hodně lepších filmů Michaela Baye, troufám si říct snad i ten nejlepší. Akce má smysl, zbytek děje taky, postavy jsou celkem vykreslený, trochu z minulosti každýho z vojáků by neuškodilo ale i tak víc než jen jednohubka na noc :) Rád se na ten film podívám now and then
Captain America: Občianska vojna (2016)
To je tak když smícháte to nejlepší z Captaina a to nejlepší z Iron Mana, plus pár dobrých věcí z Avengers :))) Bucky si to neskutečně dává, Black Panter je taky celkem Cool a Spider mana nemá snad cenu ani řešit, ne nadarmo hned dostal vlastní spin off :)))) občasná přítomnost Ant Mana nebo Scarlet Witch spolu s dalšími jen potěší :))))
Batman vs. Superman: Úsvit spravodlivosti (2016)
Vizuálně skvělí, dějově skvělí, sice chápu proč to hodně lidí odsuzuje, hodně plotholes ale pro comicsovýho geeka je to film šitý na míru :))))))
Pochované hriechy (2009)
Nepopsatelný bullshit