Recenzie (147)
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Tolik CGI až mi to málem vypálilo oči....
Psie popoludnie (1975)
Film který se zakládá čistě na hereckých výkonech <3
Kancl (2014) (seriál)
Pár vtipných věcí v tom je ale originál je jen jeden!!!
Vykúpenie z väzenia (2008)
Co mě se týče.....Bez Val Kilmera by tenhle film nebyl tím čím je
Najhľadanejší muž (2014)
Nikdy nevěřte Američanům
Úsvit planéty opíc (2014)
Opice dostali tolik prostoru až je to špatné ale pořád je to strhující podíváná, kde je málo Gary Oldmana :)
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
Nenašel jsem jedinou chybu :) Sundance v podání Redforda je fenomenální :))))))
Na hrane zajtrajška (2014)
Do Emily se nejde nezamilovat <3
Godzilla (2014)
Godzilla je nejlepší <3
Lovci gangstrov (2013)
Ryan Gosling <3