Posledné recenzie (15)
The End of the F***ing World (2017) (seriál)
Až na asi dva slabší díly hodně slušný, velký plus za originalitu ... -> 75*
Dunkirk (2017)
Naprosto brilantně natočený ale celkově mi to prostě nesedlo, škoda ... Hardy to na aspoň na ty 3 hvězdy vytáhl -> 55%
The Punisher (2017) (seriál)
Od prvního až do posledního dílu naprosto top. Memento Mori bylo boží. 95%