Recenzie (191)
Cesta z města (2000)
Krásny film. Atmosféra hudba či humor. dlho som sa tomuto filmu vyhybal. Lebo Vorela mám spojeneho hlavne s Gymplom a Vejškou. Teda som si nevedel že by také to dačo mohlo ma zaujať. A na koniec je to môj najoblubenejši film od neho. I keď by som mal ešte toho viac napozerať od neho. Do teraz si vypočujem rád záverečnu piesen Nejsi sám. 80 percent za mňa.
Zastaneš a neprežiješ 2 (2009)
Geniálny film. Geniálna zábava a spontánna nápaditosť. Je vidieť že si to tvorcovia uživali.. Film je hlavne o tom aka je hlavna postava frajer. 90 percent u mna.
Liga výnimočných (2003)
Najpreplacanejší, hlúpy, smiešny a neviem čo ešte ale práve pre to je geniálny. Ovela lepšie ako Avengers.
Spice Girls: Ako dievčenská sila zmenila svet (2021) (seriál)
Takto si predstavujem dokument o známyxch osobnostiach. informuje, dojme, ukáže osobnost/osobnosti v dobrom svetle a hlavne si užijete tú fascinujucu cestu od začiatku do konca. neuveritelne dojemny a cenny dokument o najuspešnejšej dievčenskej kapele a fenomene ktory fascinuje aj teraz. Emocie na konci druhej časti su velmi neuveritelne. za mna 90
Divoké hry (1998)
V pohode film taký priemer ale len dokedy si nepoložíme otázku človek s IQ 200 vážne potrebuje podstúpiť takú namáhavú vraždami posiatú cestu kvôli len 8,5 miliónom? Nemyslím. U mňa nič moc. Koniec je totalne dodrbaný. Denise Ruchard má telo kozy atd. Ale to nestačí 😆
Rocketman (2019)
Ako muzikál slabé a ako životopisný film moc muzikálne. Chápem prečo to je muzikál, lebo proste Elton John. Oproti Bohemian Rhapsody malinké. Ale je to vo velkej miere vec vkusu. Mňa sklamalo to že je to muzikál, ale ja naozaj muzikáli rád nemám, tak treba moju recenziu brať mierne s rezervou. Taron sa ako stvárnitel Eltona narodil a finalny im still standing považujem za naj. časť filmu a to je pre to že film mi vážne nesadol a považujem ho ako celok planý. 70%
Maximálna rýchlosť (2007)
Videoklipový look, plitky gyčovy dej a vlastne je to ako 90 minutovy videoklip nie vždy s hudbou. a tie auta. Vykvet milleniovych superaut. takýto film ohladne s takymito autami je malo kedy vidieť. Pre mňa ako fandu aut ktorý v nultych rokoch vyrastal na milieniovych superautach je toto velke dielo a beriem to ako završenie užasnej doby superauta. O 3 roky už desatročie skončilo a nám magorom do aut ostala len takáto nostalgia. Pre mňa je toto ovela lepši počin ako film na plny plyn s len krásavcom Eastwoodom, ktory som skoro ani nedokukal a pri druhom pozerani som ho prepol na markizu a to je čo povedať lebo Markiza je... 55 percent a povinnosť pozerať pre fandov auperaut.
Nemocnica (2021) (seriál)
Slováci sú konečne v niečom napred. Podaril sa im neuveritelný kúsok. Týmto počinom vytvorili úplne nový žáner, v tomto prípade Psychoseriál. Toto by malo byť povinné sledovanie pre Hollywoodskych hercov keď sa pripravujú na rolu psychotického vraha. Keby Nemocnica bola v dobe keď Charlize Theron točila Monštrum a Charlize by v ňom videla Nelku Pocsiskovú tak jej výkon by bol o minimálne 3 triedy lepší a zaradil by sa medzi top herecké výkony v histórii na roky do predu. Fakt tohto skúknuť maratón tak je z človeka doživotne odsúdený 😄
V lete ti poviem, ako sa mám (2022)
Boha ešte tretia evitovka (sračka supersračka) skončite to už do riti. -100%
Príliš osobná známosť (2020)
Ku..va to do kedy sa bude kurviť kinematografia. evita už nič nepíš a choď do... -69%