Recenzie (464)
Death Race 2000 (1975)
závěrečné brutální zvraty přidaly další hvězdičku. snad jediný film, kde umřel legendární sly stallone
Vianočný príbeh (1983)
odpověd na to, proč jsou američani blázni do zbraní. vánoční pohádka točící se okolo smrtící zbraně. navíc ten otravnej nesympatickej fracek
Fotbalové opojení (1997)
o něco mín nudné než knížka
Horace and Pete (2016) (seriál)
jak se dnes po dokoukání zabít?
Toto je náš svet (2016)
levičácko naivní film s předem jasným koncem, ale i tak mě to pobavilo. opět jsem o něco víc hrdej, že společnosti nic nepřináším a pouze jí využívám. nechť tento stav při vůli boží trvá co nejdéle.
Život s Helen (2004)
ani komedie ani romantika a mega nudné.... od začátku jasné jak to dopadne
RYTMUS sídliskový sen (2015)
slovenský film není v klinické smrti. je mrtvý a už i supi pochcípali.....
Lucifer (2016) (seriál)
vypadalo to nadějně, ted už jen opakující se vtipy + schéma každého dílu. ztrácí to drajv a jednoho diváka....
Tchyně (2015) (relácia)
ale přiznám se že celých deset minut jsem se neodtrhl... pak přišla spásná reklama na vložky a já cítil jak intelektuálně vzkvétám
Saulov syn (2015)
opravdu musí být hlavní hrdina každého filmu o holocaustu žid??. protože holocaust nebyl pouze židovské utrpení, i když pro ně jako pro vyvolený a staletími trpící národ to bylo téměř požehnání . fascinující je, jak se nechali jako stádo střílet bez výraznějšího odporu. navíc, kdo viděl dokument šoa, tak jsou pohnutky hlavního hrdiny totálně mimo. v dokumentu šoa vyprávěl přeživší, že potkal svou rodinu a jediné co jim poradil bylo, aby zpívali, protože tím rychleji nadýchají kyanidu a umřou. chtěl jít s nimi, ale ničemu by to nepomohlo a tak jen počkal až umřou a pak uklidil jejich těla... pro lidi se všeobecným pohledem na holocaust asi zajímavější než pro mě....