Recenzie (41)
10 položiek a menej (2006)
ani trosku sa mi to nepacilo..a morgan freeman je podla mna super herec,ale tuto rolu by zahral hocikto..cudujem sa ze hral vobec v takomto filme nudnom
Farba noci (1994)
pre mna to bol vyborny film zo zaujimavym rozuzlenim na konci :)
Krajina policajtov (1997)
sklamanie :( stallona mam rad,ale tu ako keby ani nehral.mohol tam byt uplne niekto iny,lebo film to bol o nicom...az na poslednych 20minut,tie boli fajn.
Záhadné mušle - Návrat (1988)
vyborne pokracovanie,,dokonca sa mi este o nieco viac pacila ako jednotka...bola vtipnejsia,a na konci aj dojemnejsia :) super filmik
Neľútostný súboj (1995)
keby to bolo o hodinu kratsie,tak by to bolo super...miestami ma to trochu nudilo,ale inak super film :)
Prom Night (2008)
super film,miestami riadne napinavy :)
Madagaskar 3 (2012)
super :) bavilo ma to,aj humor aj vsetko co tam malo byt tam bolo :)
Král curlingu (2011)
mne to prislo ako strasna somarina,nic mi neprislo vtipne a nedokazal som to ani cele pozerat...
Hurá do džungle! 2 (2011)
pre deti do 10 rokov...ja mam 20 a pozeral som to,a nic moc...nechyta sa to ani zdaleka na madagascar,dobu ladovu a podobne...
Pokrvní bratia 2 (2009)
toto nebol film pre mna...niekolko krat som pritom zaspal,nebavilo ma to a nedalo sa na to pozerat..ani prvy diel sa mi nepacil,a som debil ked som si myslel ze dvojka bude lepsia...