Recenzie (41)
Horúce strely v Mexiku (2007)
Pre niekoho mozno trochu trapny film, no pre ineho velmi vtipna a zabavna komedia.
Atlas mrakov (2012)
Velmi dlhy film, par veci som vobec nepochopil, ale napriek tomu to bol velmi krasny film.
Anglický pacient (1996)
Asi to nebol film pre mna. strasne som sa nudil a kazdych 10 minut som sa pozeral na hodiny a cakal kedy to skonci.
Lockout: Útek z MS-1 (2012)
tak tento film ma bavil od zaciatku az do konca...aj ked to mozno vyzeralo ako beckovy film,ale pre mna to bol vyborny akcni film s prijemnym humorom hlavneho herca...nasmial som sa na nom riadne
Číslo 23 (2007)
poriadne komplikovany film, v ktorom sa bol miestami strateny...
Prebudím sa včera (2012)
No ja som sa nasmial :D :D :D bomba film :D ...jiri madl nemal chybu :D
Zmeškaný hovor (2008)
presne to iste ako z verzie : zmeskany hovor z roku 2003...
Clerks 2: Muži za pultom (2006)
super komedia :) aj ked nie pre vsetkych,lebo scenku napr ako chlap sulozi s oslom nedokaze znist kazdy :D a reci o sexe takmer pocas celeho filmu tiez neznesie kazdy :D ..film pre mladych by som povedal :)
Mladí muži za pultem (1994)
ani jedna scenka mi neprisla vtipna,hrozny film to bol pre mna....2hy diel bol ovela lepsi a vtipnejsi
Na vlásku šťastně až navěky (2012)
bolo to kratke,pekne a vtipne :) super!