Recenzie (19)
Piaty element (1997)
Strasná stvoření bez vtipu ,ale spíše trapnosti.
Happy Tree Friends (2006) (seriál)
Tolik násilí a nechutného vtipu v jednom.
Chuck (2007) (seriál)
Ze začátku záživné ,ale potom je vše furt dokola a dokola až se z fanouška stane jen normalní človíček a z filmu vřečka bez konce.
Hospoda (1996) (seriál)
Tento film je odpad jen kvůli kabeckovi mu dávám 10% Nemá cenu shlídnout ani serii.
Kancl (2005) (seriál)
Seriál mne nijak neokouzlil.Neměl se v televizi ani pouštět.
Mr. Magoo (1997)
Co by jste chtěli na magoroj.Úspěch???
Kung-fu frajer (2007)
Boží herci,boží příběh a boží cvičení bradavek jen černouška s vypadanými zuby mi bylo líto.Dávám mu 95%
Kung Fu Panda (2008)
K pobavení dostačující.
Resident Evil 5: Odveta (2012)
Jsem zato že Milla kravka Jovovich posledním dílům nedává to co bych od ní čekal.A po zhlídnutí Resident Evil jsem si jist za strasne texty a už předem naplanované vraždy( tak jako se to stalo u agenta který byl rozřenán zombiem with chainsaw.Sami se mužete podívat ............ hmm kdyby tam neco bylo : ) Docela jsem se odtrhnul od tématu Milla Jovovich.Tak strasné scény jako je spomalený běh a její příšerné gestikulace v kameře mne více znechutil než porod v Prometheu. Jinak spacování po grafické stránce kromě začátku nemá chybu i příběh má 40% smysl.
Všechnopárty (2005) (relácia)
Karel šíp a jeho patálie jeden z nejlepších pořadu u nás.