Recenzie (35)
Kytice (2000)
Skvela vyprava, me se to libilo.
Kniha prežitia (2010)
Domnivam se, ze takhle to vypadat melo, podle me povedeny a dobre zpracovany film.
Fresh Prince (1990) (seriál)
Ja osobne jsem nevidel v zadnem sitkomu takovejhle hereckej vykon!! EVER!!
Human Traffic (1999)
K popukani zabavna britska komedie z prostredi party, droog, a uzivani si, asi tak jak to ma byt. Tak krasne a pravdive vyobrazene!
Hviezdne vojny VI - Návrat Jediho (1983)
Tak klasika ze!! Od hudby, prez scenar az po vypravu, ja to proste zeru!
Prci, prci, prcičky (1999)
Toto me bude bavit asi celej zivot. Jsou to legendy co pichaj kolace a serou na divcich toaletach!!!!!
Mesto bohov (2002)
Neskutecnej pribeh, hadam vcelku verne zpracovane drama, ktere me pohltilo jak hereckymi vykony tak zpracovanim. Po shlednuti, pro me legendarniho dila, jsem jeste dva dny premyslel. Pro me jeden z nejlepsich filmu vubec. Big respekt
Mňága - Happy End (1996)
Srdcovka
Horšie ako smrť (2007)
Asi nejlepsi vec ve svem zanru.
Niet čo stratiť (1997)
Souhlas, z teto sorty komedii je to ma oblibena, neslozity pribeh je nahrazen velice solidnim hereckym vykonem a humorem, ktery rozveseli.