Recenzie (35)
Cliffhanger (1993)
Zkouknul jsem to po letech, a fakt se bavil, je to asi muj nejoblibenejsi Stallone.
Nehanební bastardi (2009)
Ch. Waltz!
Nutné k přežití (2006) (relácia)
Tohle neslo udelat lip!
Predátoři pod lupou (2011) (seriál)
1 Ptaci 2 psi 3 Zraloci a rejnoci 4 Vosy a pavouci 5 Krokodylove 6 Medvedi 7 Velryby delfini 8 Aerial Assassins-Litaci zabijaci 9 Hadi 10 Arboreal Hunters-Stromovy lovci 11 Jesterky 12 Hlavonozci 13 Kocky
Nicholas G. Winton - Sila ľudskosti (2002)
Mel jsem nabulino
Zelená míľa (1999)
Kvalita tam urcite je, ale nejak me to neoslovilo, moc na city na muj vkus.
Princ a Večernica (1978)
Asi moje uplne nejoblibenejsi pohaka. Perfektni Mrakomor a nadherna Safrankova.
Star Wars: Epizóda III - Pomsta Sithov (2005)
Just perfect
Divoký Django (2012)
Jsem si jisty, ze si to dneska vyzvedne Ch. Waltz za vedlejsi roli. Stejne tak jako v Lodnyne.
Ospalá diera (1999)
tohle Mohlo byt nominovano na cokoli za cokoli, pecka, Ja bych opet vyzved vypravu, protoze ta byla neuveritlne skvela, ale ani kamere ci hudbe neni co vycitat.