Obľúbené filmy (9)
Mesto bohov (2002)
Neskutecnej pribeh, hadam vcelku verne zpracovane drama, ktere me pohltilo jak hereckymi vykony tak zpracovanim. Po shlednuti, pro me legendarniho dila, jsem jeste dva dny premyslel. Pro me jeden z nejlepsich filmu vubec. Big respekt
Hviezdne vojny VI - Návrat Jediho (1983)
Tak klasika ze!! Od hudby, prez scenar az po vypravu, ja to proste zeru!
Zbaľ prachy a vypadni! (1998)
Nehanební bastardi (2009)
Ch. Waltz!
Prci, prci, prcičky (1999)
Toto me bude bavit asi celej zivot. Jsou to legendy co pichaj kolace a serou na divcich toaletach!!!!!