Recenzie (163)
Avatar: Legenda o Aangovi - The Boy in the Iceberg (2005) (epizóda)
Cosi pro jedenáctiletý děti.
Arcane: League of Legends - Tak vás tu vítáme (2021) (epizóda)
Provedení je skvělý - jenom už na to nemam věk.
Klopanie na nebeskú bránu (1997)
Kravina, ale + * za umírání.
Mare of Easttown - Jastrabia žena (2021) (epizóda)
Lidi, co si povídaj. Víc nějak vidět nepotřebuju.
MINDHUNTER: Lovci myšlenek - Série 2 (2019) (séria)
Hlavní děj je dobrý, možná i lepší, než první série. Ale absolutně zbytečné ministories "lesba s kočičkou" a "lesbino randění", které tam jsou zřejmě jen na plnění woke kvóty, to skóre kazí.
Dexter - New Blood (2021) (séria)
Totální tragédie. Scénář je tak blbej a předvídatelnej, že se mi tomu nechtělo uvěřit. Asi jako by ho psal šestiletej kluk. Jsou tam totální díry v logice, takže děj postrádá smysl. Zpracování je pěkný a očekávání bylo velký. Bohužel.
Černé zrcadlo - Krokodýl (2017) (epizóda)
Úplně zbytečný díl. Nulová hodnota, jenom surovost. Na tohle jsou béčkové horory. A ještě je to pitomost. Mají super technologie, ale třeba na trackování pozice telefonu nějak zapomněli.
Dexter - Cold Snap (2021) (epizóda)
Vidět znova Dextra je skvělý. Ale scénář je jak od šestiletýho dítěte. Céčková kvalita.
Muž z Vysokého zámku (2015) (seriál)
Hakenkreuzy hezký, i docela zábavná podívaná. Ale mínus body za mysteriózno a politickou agitačku černochů a komunismu.
Terminátor: Temný osud (2019)
Co vznikne, když zkřížíte domov důchodců a klub feministek?