Posledné recenzie (26)
Šesté dítě (2022)
Zezačátku jsem se trochu nudila, ale pak mě příběh pohltil. Sympatické postavy, palčivá dilemata. Snad jen ten chudý pár byl trochu nerealisticky morální a poctivý, takový morální luxus se s chudobou moc nepotkává. A taky mi přišlo divné, že by gynekolog nepoznal, že žena už několikrát rodila ... ale nejsem porodník, tak dejme tomu. Strašně jsem jim všem fandila, aby to vyšlo, a nějak jsem se pořád nemohla smířit s tím, že to tak prostě nejde.
Nástupkyně (2022)
Smysl to z racionálního pohledu nedává, ale o to víc to pohltí. Na Lynche jsem si ke konci taky vzpomněla, ale u něj je spíš mysteriózno pro samo mysteriózno, kdežto tady mi to přišlo víc doopravdy. A docela mi přeběhl v té poslední třetině i mráz po zádech. Ačkoliv teda hlavní hrdinka opravdu zhruba po 20 minutách filmu začne poněkud lézt na nervy, až se člověk chvílemi přistihne při myšlence, že se manželovi vlastně až tolik nediví...
Pavučina lží (2008)
Koktejl všech jmen zněl neodolatelně a jako sázka na jistotu. Ale absolutně mě to minulo a vůbec netuším, o čem to bylo nebo proč jsem se na to teda koukala. Možná je to ale tématem špionáže a teroristů, které úplně nemusím, a nepřebila to ani trojka Ridley Russel Leo okořeněná Markem a Oscarem.