Recenzie (409)
Najväčší dar (2022)
Hnusná pohádka s moderními kostýmy co tam vůbec nesedí. Navíc neskutečně nezáživná
Tvorca (2023)
Až na pár nevhodně vtipných momentů, čokla nepočítám, ten byl fakt vtipný, velice slušné sci-fi s děravým scénářem, mnoha odpustitelnými chybami a parádními kulisami. Ale celou dobu jsem se bavil a nenudil.
Spirit of Fear (2023)
Bezkonkurenčně nejotřesnější herecký projev letošního roku
Meg 2: Návrat do hlbín (2023)
Citelně nudnější oproti zábavné jedničce.
V zajatí zla (2023)
Povedené, zábavné, strašidelné, ale celkem dost předvídatelné.
Insidious: Červené dvere (2023)
Dokonalé ztělesnění sračky Jako film tragédie Jako horor totální odpad a nehoror Slušné dno a završení nesmyslné série, se kterou nemá mimochodem společného vyjma názvu nic
Babovřesky 2 (2014)
Zdenda každým svým dalším výtvorem narazí na absolutní kulturní dno. Je to zajímavé a pokaždé překvapí. Vždycky si říkám, že větší sračka už vyplodit nejde, a ejhle, Zdenda mě opět dostane. Je to takový náš filmový krtek.
Asteroid City (2023)
Hezky natočené, barevné, prázdné nic. Sem tam vtípek, smysl žádný. Oddechovka ke které se vracet už nikdy nehodlám.
Vedma (2023) (seriál)
Fuck, shit, yes z tlamiček českých hvězdiček zní kapku směšně. Tragédie ve všech směrech. Od slepence scénáře přes televizní triky
Vedma - Episode 2 (2023) (epizóda)
Polonahý Dušek, to je fakt otřes. Bavil mě v Pustině, kde hrál prakticky sebe. Jinak ho nemůžu ani cítit. Po druhém díle na další kašlu. To se nedá. Trapné od začátku do konce, bez jakékoliv invence a vlastního nápadu