Recenzie (409)
Vertigo (1958)
Hm, mezi stovku nejpřeceňovanějších filmů patří Vertigo rozhodně. Mezi stovku nejlepších? Ale no tak. Samozřejmě, že bych bez problémů našel sto lepších filmů. Zápletka slušná, ženské role též, ovšem ten hlavní tragéd, ať už jako herec či jako postava, ten opravdu nezaujal, nebavil a nevěřil jsem mu ani slovo
Strážcovia Galaxie: Sviatočný špeciál (2022) (TV film)
Ale jo. Moc nechápu ty oslavné výstřiky tady, nebylo nedívatelné, ale ani nijak zábavné. Prostě pičovinka pro fanoušky. Ovšem Bacon má rozhodně dobrý hlas pro zpěv. To jsem netušil
Princ mamáčik (2022)
Za mě hezkých 70%. Pohádka spíše pro dospělé, temná, místy vtipná, ovšem ne pro děti. V sále jsme se smáli jen my dospělí. Děcko ani jedno. Ovšem - ty dvě čarodějnice byly jednoduše otřesné a bylo jich příliš. Občas byla pohádka trochu zmatená. Nesmyslné úkoly a chybějící moment návratu prince na hrad. Každopádně, pan Budař má talent a doufám, že to není jeho poslední režijní počin. Přes originální nápady, parádní kameru a střih až po hudební složku, včetně závěrečné písničky. Moc hezká
Raven's Hollow (2022)
Trapná parodie na Ospalou Díru. Havran se snaží být v podobném duchu, Poeova přítomnost tomu dává korunu, smysl tam jeho postava nemá. Ovšem, oproti OD je to hloupé, nudné a neatmosférické. Přišlo mě to jako Jeepers Creepers říznuté Sleepy Hollow bez jakékoliv invence a nápadu. Scénář stojí za prd - nemá hlavu, patu, postavičky vojáčků jsou tupé, hloupé, do děje prakticky nejsou s to zasahovat a neřeší nic. Většinu snímku se jen diví a blbě čumí. Logika chování prakticky kohokoliv ve filmu nemá s realitou společného nic. Tahle hovadina by uspěla možná v osmdesátých letech, tehdy bylo podobných sraček mraky na VHS
Deus (2022)
Céčková parodie na Sunshine a Event Horizon která se ve finále rozplyne v dokonalém blábolu bez hlavy a paty. Škoda, protože zpočátku to má náběh na slušné vesmírné drámo.
Prokletí rodu Baskervillů aneb Pozor zlý pes! (2004) (divadelný záznam)
Ale jo. Většinou jsem se bavil, ale místy je to dost blboučké. Na chytrý humor Svěrákova-Smoljakova Cimrmana to nemá ani omylem. Je to povedené divadlo s dobrým námětem, říznuté debilitou a afektovaným chováním herců z francouzských komedií 80-tých let. Mimochodem, Kalvoda je parádní herec, i když občas kapku přehrává
Nie, nie (2022)
Zajímavě natočená sračka. Nejlépe snímek vystihl POMO ve svém komentáři
Elvis (2022)
Naprosto souhlasím s verbalem a jeho náhledem na Elvise. Po hodině jsem už jen zíval a nudil se. Šíleně přepálená stopáž. Hodinu filmu vyhodit tak by to nebylo vůbec špatné, ale takto je to jen barevný, nudný cirkus. Nechápu jak to někdo může srovnávat s Bohemian Rapsody. Tento snímek mu nesahá ani po kotníky.
Jack stavia dom (2018)
Totální blábol prodchnutý kecy o hovně
Doctor Strange v mnohovesmíre šialenstva (2022)
Ani trochu mě není jasná ta škatulka hororu. Kde byl? Já na něj nenarazil. Strange 2 je obyčejný animák s herci. Něco jako Scooby-Doo, jen mnohem přeplácanenější, blbější, barevnější. Cirkus na plátně, ovšem nemající hlavu, patu. Definivně poslední marvelovka na kterou jsem se podíval.