Recenzie (409)
Wonder Woman (2017)
Něco tak blbého jsem už hodně dlouho neviděl.Dokonale neoriginální záběry, očividně opsané z 300, debilní mytologie a uhozený a nelogický příběh tomu dodávají korunu. Ubohé, ubohé, ubohé. Kam se takové sračky hrabou na Simmonsův Ilion?
Český žurnál - Matrix AB (2015) (epizóda)
Jeden úhel pohledu a štvavé kecy. Takový mám z tohoto dílka dojem. Dokument to není a výpověď čehokoliv taky ne. Podotýkám, že jak Babiš, tak Klusák jsou mě u prdele. Nestraním ani jednomu z nich.
Circle: Uzavretý kruh (2017)
Vtipné, rádoby inteligentní a alarmující a hlavně hóóódně naivní. Orwell se obrací v hrobě...
Stratené mesto Z (2016)
Velice slušný film o muži jenž zasvětil většinu života hledání staré civilizace uprostřed džungle Jižní Ameriky. Kdyby byl snímek více podobný skutečnosti dal bych i tu pátou hvězdu. Jenže tady chybí celkem důležitá postava Jackova přítele a taky ta džungle byla ve skutečnosti drobet drsnější a méně idylická. Alespoň při čtení předlohy k filmu jsem to tak vnímal. Atmosféra, příběh samotný a zpracování látky na jedničku.
Coherence (2013)
Příjemná, originální, nezávislá sci-fi? Ale, no tak. To snad ne. Vždyť je to klasická hovadina dnešní doby. Rádoby mysteriozní, zapeklitě-fyzikálně psychologická záležitost. Pobrat tuhle blbinu, musel bych snímek sjet minimálně pětkrát. Ovšem on nestojí ani za to jedno shlédnutí. Filmů, jako je tohle veledílo je mraky a soudný člověk se u něj bavit nemůže. Škoda, dle plků ostatních pozorovatelů jsem čekal něco drobátko promyšlenějšího. Zhruba ve stylu The Man from the Earth. Dobře mě tak. Dalších 90minut života v řiti.
Život (2017)
Velice slušné sci-fi s výborným závěrem.
Uteč (2017)
Naprosto luxusně vygradované napětí. Dokonalý scénář od jehož autora se může většina tvůrců učit. Takhle má vypadat dobrý horor, nebo chcete-li drama. Pokud Get Out nedostane Oskara, tak už si jej žádný podobný film za posledních deset let nezaslouží. Čelist mě dosud leží na stole...
Votrelec: Covenant (2017)
Velmi dobře natočené sci-fi. I když méně vetřelcoidní než jeho starší bráškové a s citelně menším množstvím napětí, stále však mnohem lépe zapadající do alienova vesmíru, než Prometheus. Hudební motivy ve filmu krásně evokují atmosféru daného universa. Ridleyho rukopis je tady velmi dobře citelný. Naštěstí. Nechápu žehrání zdejších rádobyfandů ságy. Prometheus se nijak zvlášť nelíbil ani mě, ale Covenant je duchu původních snímků mnohem blíže. Takže Skoťáku, jen tak dál a pokračuj s alespoň stejnou kvalitou v dalších filmech. Už se těším.
Anjel Pána 2 (2016)
Velmi hezká česká pohádka. O fous lepší než první díl. Bavil jsem se citelně víc. Nejubožejší komentář - Psema
Vaiana: Legenda o oceáne (2016)
Písničky otřesné a otřesně podané, ale pohádka parádní. A opět tady máme nesmyslný český překlad názvu z Moany na nesmysl.