Recenzie (402)
Demoted (2011)
Po 15 minútach viete, ako to celé dopadne.
Úžasné dobrodružstvo (2001) (relácia)
(US 3/24) Obľúbené dvojice: S1- Bill & Joe, Drew & Kevin /// S2- Oswald & Danny, Gary & Dave. S3- Ken & Gerard, Derek & Drew.
Whoopee! (1930)
Svižná ranná muzikálová komédia vo farbe(!) a choreografii velikána Bugsyho.
Kto prežije - Cagayan (2014) (séria)
Spoilery! Zaujímavý cast a častokrát (Mrs. Chaos a Mr. Paranoia) nepredvídateľný vývoj z toho robia jednu z tých lepších sezón poslednej dekády ale medzi absolútne TOP by som ju určite nezaradila. S víťazom som nakoniec spokojná, v rámci finálovej dvojice to mohlo dopadnúť oveľa horšie ///. Favorit: Trish, Tony /// Neobľúbení: Woo, Sarah, JTia.
Ztracená dáma (2013) (TV film)
Už si ten Hitchov originál nepamätám do detailov, ale nezdá sa mi, že by Iris mala byť xenofóbna, hysterická koza, alebo sa mýlim?
Kancl (2005) (seriál)
Odsúdiť seriál len na základe toho, že sa jedná o remake je pre niektorých veľmi jednoduché, však? Ja osobne som skeptická nebola a nakoniec som si US verziu obľúbila o štipku viac než jej staršieho britského bračeka. Dôvodov je hneď viac: 1. STEVE CARELL - Michael je stále blb, ale niekde medzi hnevom a zúfalstvom vo vás dokáže vzbudiť súcit. To je dôležité lebo v konečnom dôsledku si ho musíte obľúbiť. 2. POČET SEZÓN - tam kde Briti končia, Američania začínajú ale v tomto prípade sú sezóny veľmi vyrovnané, nie je tu žiadny rapídny kvalitatívny zosun. 3. VEDĽAJŠIE POSTAVY - či už sa jedná o crazy cat lady Angelu, zaostalého Kevina, nynfomanku Meredith alebo proste Creeda, každému sa dostane niekoľko geniálnych výstupov a nikto vlastne nie je zbytočný(ikeď Michael sa na to pozerá inak, však Toby?). 4. DWIGHT SCHRUTE - popkultúrna ikona a postava natoľko sebestačná, že by mohol mať vlastný spin-off, kde sa 20 minút vyjadruje do kamery, a pozrela by som si to....Amíci proste prekvalipi a natočili niečo inak, ale stále výborne.
Community (2009) (seriál)
Sitcom, ktorý pravdepodobne nie je pre každého, ale ak vám jeho humor sadne, ste šťastný človek. (Áno, 4. sezóna bola mizerná, ale 5. je s návratom Dana Harmona staré dobré Community tak ako ho máme radi a nikto ma nepresvedčí o opaku.)
Horúčka sobotňajšej noci (1977)
Tragédia sobotnajšej noci a Bee Gees imho robili lepšiu hudbu dekádu predtým.
Tom a Jerry - Baby Puss (1943) (epizóda)
Chudák Tom! Ten Jerry je ale grázel...
Skladiště 13 (2009) (seriál)
Sympatická blbinka, ktorá kľudne mohla byť natočená v 90-tych rokoch a na ktorú sa naozaj strašne dobre pozerá. Plus všetky tie steampunkové vynálezy pre potešenie oka. :)