Posledné recenzie (116)
Záchrana na zledovatělé silnici (2015) (relácia)
Jako někdo, kdo strávil 3 zimy ježděním s náklaďákem po Krkonoších a Jizerkách, s nostalgickým úsměvem vzpomínám na nasazování řetězů, rolby a traktory pokoušející se mě vytáhnout ze závěje, na to, jak mě jeden strom držel nad strání, i na chvíle, kdy jsem se modlil, aby auto jelo tím směrem, kterým chci. Tady jsou některé situace ještě o ligu výš. Obzvlášť užitečný je tenhle seriál pro ty, co nikdy v něčem větším než osobák neseděli. Parádní, napínavé, dobře natočené, sympatičtí frajeři z odtahovek.
M3GAN (2022)
Od samého začátku film působí nadějně, budování atmosféry a vztahu k postavám, jejich charaktery, to všechno funguje dobře. Když ale dojde na lámání chleba, to pomyslné vyvrcholení filmu působí tak nějak odfláknutě a uspěchaně. Lekačky vlastně žádné, nějaké to násilí ničím neoslňuje a nepřináší nic nového, a tak to, co mělo potenciál bejt fakt našlápnutou sci-fi hrůzou, je spíš prachobyčejný průměr.
Madagaskar 3 (2012)
Nejslabší z trojice filmů. Úvod sice nastaví nějaké tempo a humor, ale únavná, předvídatelná a delší druhá polovina je v podstatě jen noční můra epileptiků bez nápadu a šťávy. Jediným zakolísáním zpět do kladných čísel je Jelimánovo krátké milostné dobrodružství.