Recenzie (42)
Český žurnál - Dělníci bulváru (2014) (epizóda)
13. komnata Pavla Novotného, ale rozhodně ne dokument o bulváru.
Assa (1987)
Здравствуй, мальчик Бананан
Lovec hláv (1976)
Výborný syrový a chladný thriller se skvělým obsazením (Roger Pilard v podání JPB a v roli L'Epervier Cremer) v sychravé atmosféře sedmdesátých let, kterou skvostně doplňuje Colombierův soundtrack. "Nazdar Coco.", "Vymalováno, uklizeno." a na konci JPB baví diváky s brokovnicí. Nadprůměrná kriminálka.
Hitlerova SS: Portrét zla (1985) (TV film)
Kdyby to bylo z produkce Monty Python, dal bych klidně i pět hvězdiček.. neuvěřitelná amatéřina, obzvlášť imbecilní zpracování atentátu na Heydricha.
Kim Novaková se v Genezaretském jezeře nikdy nekoupala (2005)
Tohle mě bavilo. Opravdu dobrý příběh v originálním provedení. Velmi pěkné zobrazení švédské mentality a venkova v 50.-60. letech. Skvělý scénář a výkony mladých herců. Helena af Sandeberg je luxusní štika.
Chladnokrvne (1967)
Chladná deštivá noc a opuštěné místo uprostřed polí někde v Kansasu. Vítr v korunách stromů a zvuk motoru přijíždějícího vozidla... Předloha Trumana Copoteho, realistický, surový, chladnokrevný, bw snímek se skvělým soundtrackem Quincyho Jonese. Je to noční můra, ale sen to není.
Železný Schwarzenegger (1977)
"Never feel sorry for yourself. Remember, if you are traning hard, he may be training twice as hard. You just gotta keep coming back stronger." (Lou) - "Milk is for babies. When you grow up you have to drink beer." (Arnold) Pravděpodobně nejlepší sportovní dokument druhé poloviny 20. století.
Kancl (2001) (seriál)
Svět opět dluží Velké Británii velký dík.
Detektiv Martin Tomsa (1994) (seriál)
Vašut je legenda jako Brno. Žádnej Kožený, Kočárník, Zeman či tenisová parta VK. Tohle jsou ta pravá divoká devadesátá léta.