Recenzie (891)
Divosi (2012)
Proč ne? Takový prcání ve třech, hromada trávy a prcání ve třech.... No. Až na finální půl hodinu slušná podívaná.
Môj otec je šialenec (2012)
Člověk by ani nečekal, že komedie z roku 2012 a ještě k tomu se Sandlerem bude zábavná. Pěkný hlášky, solidní humor a romantickejch žvástů tak akorát. K tomu stačí neposrat konec jak u podobných snímků bývá zvykem a vyjdou z toho pěkný 4 puntíky.
Sedem psychopatov (2012)
Jako by se někdo snažil zkřížit Tarantinovo dialogy s Ritchiovo Podfuckem nebo Sbal prachy a vypadni. Film má z každýho kousek, ale ani u jednoho z případů to nedosahuje do takových kvalit jako již zníněné snímky. Škoda. Sam Rockwell každopádně snímku vládnul.
Cry_Wolf (2005)
Hloupý, překombinovaný a naprosto nezvládnutý. Jediný na co se dalo koukat byla Lindy Booth, ale i přes její účast, sem měl co dělat abych to dokoukal do konce a ani Bon Jovi to nespasí.
Divoký Django (2012)
Seděl si jednou takhle Quentin a v ruce svíral žánr western jako takový. Druhou rukou mezitím rozepínal poklopec, následně tasil svůj tarantinovský penis a pěkně tento žanr pochcal, načež ho pochcaný vzal a ješte si s ním náramně vytřel prdel. To vše je ale myšleno dobře a už teď se těším na návštěvu kina, abych mohl dosadit pátou hvězdičku.
Zabijaci (1995)
Italskej hřebec a Bamberas s trvalou. To se jen tak nevidí. Nu což, bez práce nejsou koláče a 20 milionů je 20 milionů. Pár stupidních scén a sem tam ješte stupidnější chování se našlo, ale jinak šlo o docela povedenej snímek. Jen prostě nechápu, proč musí všichni mít hromadu keců okolo. Vodprásknout a vodejít. Je to tak těžký?
Svet zajtrajška (2004)
Pěkná podívaná, která sice nic novýho nepřinese, ale stoprocentně pobaví. Pěkné prostředí, počáteční noir atmosféra a celková vizuální atmosféra snímku je výtečná. Filmu se dá pouze vyčítat lehce příběhové klišé, ale co. Já se bavil i přes to, že jsem vážně pochyboval.
Můj milý, můj drahý (2009)
Ale jo. Prostředí z padesátýách let je vážně hezký. Auta, okolí a kostými. To je fajn. Škoda, že je to to jediný z tohodle snímku.
Vraždy podľa abecedy (2008)
Další pěknej námět na zajímavý thriller, kterej je zvrzanej už od začátku. Režijně stojí film za starou belu tak i herecky. Další z filmů, který kdyby se dostaly do rukou lepšímu režisérovi, mohlo z nich bejt solidní jizda. Jediný co stálo za pozorování byla Eliza Dushku a to né kvůli jejímu výkonu....
NESHOW (2013) (relácia)
Tanhle pořad mě asi nezasáhne. Převaha trapných skečů doprovázená nezábavnou moderátorskou dvojicí. A jestli sem se za necelou půl hodinu jednou maximálně dvakrát skoro pousmál? To mi přijde celkem málo.