Recenzie (891)
Blonďatá bestie v blázinci (2013) (divadelný záznam)
Asi ne zrovna oblíbený pořad u některých českých politiků.
Still Smokin (1983)
Někomu došli nápady v půlce filmu. Cóó klucííí??
Tichý zabijak (2012)
Lehká úprava scénáře by nebyla na škodu. Film je až moc jednoduchej, což při tomto zajímavém obsazení je vážně na škodu. Do toho spousta politickejch kydů v průběhu celého snímku. Slow motion byl fajn.
Desperado (1995)
Tak to má vypadat. Nijak složitej příběh obohacenej o slušnou dávku akce a rozstříklejch mozků. Film u kterýho vypnete ,bavíte se akcí a slintáte na Salmou a říkáte si, proč sakra nejsem Banderas.
Starí psi (2009)
Klucí jsou už na to starý, Travolta i Williams se už dávno vyčerpali, což tenhle snímek potvrzuje. Naštestí má alespoň Kelly Preston celkem hezký kozy.
Starobylá tetování (2008) (TV film)
Podobných dokumentů víc. Příjemná podívaná pro fanoušky tetování a nejen pro ně.
Denník Bridget Jonesovej (2001)
Viděno podruhé rovná se jedna hvězda dolu.
Džungľa pred tabuľou (1955)
Z pěkného námětu vyšla naprosto nezvládnutá filmařina. Místa, kde toho šlo vytěžit mnohem víc zůstala nevyužita a místa, která byla o ničem byla zase natahována. Z filmu šlo dostat víc, mnohem víc.
Od súmraku do úsvitu (1996)
Do Titty Twister bych klidně na pivko zašel a ani by mi nevadilo kdyby mi Salma tančila na stole. Jasně kdybych si skládal domino tak by mě to trochu sralo, ale co. A kdyby mě ještě k tomu pokousala a nechala mě jí dělat otroka. Byl bych v sedmém nebi. Kdo taky ne že jo??
Kliatba bratov Grimmovcov (2005)
Pohádka na jedno zkouknutí.