Posledné recenzie (270)
Biele peklo (2001)
Nebylo to špatné, hlavně začátek příjezdu do tábora věrně kopíruje Solženicynovy popisy v knize Souostroví Gulag, poté mi již přišlo, že tomu tvůrci hodně přidaly. Např. skoro všichni na jeho cestě překvapivě mluvili německy a pokaždému mu někdo pomohl. V té době se ale vězňům nepomáhalo, kdo někoho úspěšně udal dostal odměnu, kterou si prakticky nikdo nenechal ujít.
Pustina (2016) (seriál)
Naprosto fantastický seriál, po posledních zkušenostech s českými filmy jsem chvílemi ani nevěřil, že se dívám na ryze český výtvor. Jen tak dál, snad u nás začíná svítat na lepší časy.
Icarus (2017)
Moc pěkné zpracování toho, co se vlastně při dopingovém skandálu stalo. To je prostě Rusko. Měl jsem tu čest a četl jsem všechny díly Solženicynova Souostroví Gulag, takže mi tohle ani moc nepřekvapilo. Od druhé světové války Rusko/Sovětský svaz nikdy neuznali vinu za nic. Oni jsou neomylní, kritika se nepřijímá. Doufám, že se jednou dožiji toho, že prezident Ruska prohlásí, že něco posral, to pak Rusko konečně nastoupí na dlouho očekávanou a bolestivou léčebnou kúru.