Recenzie (2 750)
American Horror Stories - Ba'al (2021) (epizóda)
30% Trapná pohádka ještě s trapnějším koncem a ty herecké výkony... to fakt byli herci?
The Boy Behind the Door (2020)
Jem rád, že v horroru tentokrát nebyla žádná lesba, ale ten hloupoučký Černoušek mne vytáčel. A pak se diví, že chcete ty parchanty mlátit od rána do večera...
Antidote (2021)
Bože, já se tak nudil, zabitý čas. A ta pointa....škoda mluvit.
Animales Humanos (2021)
50% docela to ušlo a nevím co čekali, já bych se zachoval stejně - oko za oko, zub za zub...
American Horror Stories - Pan(na) z gumy, část první (2021) (epizóda)
Už jsem alergický na LESBY, co horrror, to LESBA....
Krvavě rudé nebe (2021)
30% víc si tento film nezaslouží. Fantomas v letadle. Nuda, nuda, nuda. Ta ženská byla škaredá už na začátku filmu...masku vůbec nepotřebovala.
Očista navždy (2021)
Dobré herecké výkony, napínavé.... já se bavil.
Ulice strachu – 3. část: 1666 (2021)
Třetí díl naprostá katastrofa. Několikrát jsem se díval na čas, když už ta píčovina konečně skončí!
Privorot. Čjornoje venčanije (2020)
Naprosto zbytečný, nudný film! Rusko zklamalo
Ulice strachu – 2. část: 1978 (2021)
Rozhodně lepší než jednička. Každopádně trojka vypadá dost dobře...