Recenzie (2 755)
The Retaliators (2021)
Film o knězi poseroutkovi, který se ani neumí pomstít jako správný chlap. Amatérská SRAČKA
Ropná plošina (2023) (seriál)
Zajímavý seriál a většinou seriály/ filmy na ropné plošině jsou dobré.... bohužel, tady totálně pojebaly 5. a 6. díl. Jakoby už nevěděli kam dál.... škoda. 50% A jako vždy nechybí lesby a gayové Černoch s Indem. Chyběla mi tam nějaká transka :-)
Přicházejí v noci (2017)
Na film jsem kouknul na HBO a divil jsem se, že film z roku 2017 jsem neviděl a nedal jsem recenzi. A už vím proč! Bože, to byla nudná píčovina :-(
Šťastně až do smrti (2022)
Krimi, kde jsou všichni svině...
Menu (2022)
Divný film... pořady o vaření mne baví a servírování jídel bylo fakt parádní, ale čekal jsem něco více, že např. bych viděl jak z hostů udělají hlavní chody pro další hosty... :-) :-) :-) 50%
Starci (2022)
Četl jsem si recenze na CSFD a říkám si, píčovina. Ale pustím si to, abych věděl, že je ještě něco horšího než můj fotr. A kupodivu dobrý a napínavý horror. A opravdu, jsou ještě hnusnější dědci než můj fotr.
Bílý šum (2022)
Když došlo k chemické katastrofě, říkal jsem si:"teď se to konečně rozjede". A hovno, Bože, to byla píčovina. 😡😡😡😡😡
Nevyzpytatelné cesty Boží (2022)
Z blázince jsou vždycky dobré filmy. I tento byl zajímavý a byl jsem zvědavý, jak to vše dopadne 😲😲😲
Král Šumavy: Fantom temného kraje (2022) (seriál)
Konec je úplně na hovno. Nedořešený seriál, nedoporučuji.
Krakonošovo tajomstvo (2022) (TV film)
To byla sračka a Mórová je bez make-upu 80 letá stařena.