Recenzie (178)
Poklad z půdy (2018) (relácia)
Neskutečně trapní odborníci
Avicii: True Stories (2017)
Velmi intenzivní a také smutný dokument o geniálním umělci, které ho jsem měl velmi rád a stále se nemohu smířit s tím, co se stalo...
Mr. Robot - Série 3 (2017) (séria)
Po 1. sérii je tato nejlepší!
Volejte věštce (2008) (relácia)
Bylo to fajn s Janou Demeterovou
Strieborný blesk (1976)
Super film. Gene Wilder je super :-)Hlavně scénka na záchodech. "To je šílený, to nevídé"! a taky "Džajvuj si" :-)
Týden podle Jaromíra Soukupa (2018) (relácia)
Žumpa, nic víc
Přesný jako smrt (1983)
Super minifilmek s Rowanem Atkinsonem :-)
Krejzovi - Narozeninová překvápka (2018) (epizóda)
Že se nestydí ta česká herecká "elita". Hnus, na který v UK nebo USA produkci dnešní doby nenarazíte. Další klenot z ČESKÉ "tvorby"!
Takový byl týden Jaromíra Soukupa (2018) (relácia)
Žumpa
Otec Nádej (2002) (TV film)
Velmi dobrý film se skvělým Budem Spencerem :-))