Recenzie (178)
Výťah (1984)
Velká nuda, žádné napětí, velké zklamání z tohoto snímku. Směšný scénář, meganuda. Dvě hvezdičky za zajímavé záběry hluboké šachty výtahu
Tajná posedlost (2019)
Velice zajímavé na téma Misery. Český dabing a pohodový film i s napětím.
Cloverfield: Monštrum (2008)
Odporná, roztřesená kamera že které se dělá špatně. Fujtajbl. Mizerný příběh, hloupé postavy. Rozhodně nedoporučuji.
Significant Other (2022)
Jednoduché, svižné a napínavé s dvěma herci. Líbilo se mi a mohu doporučit. Jednoduše pochopitelné. žádné složitosti
Autorka smrti (2017) (TV film)
Velké překvapení, dynamické, napínavé, výborné herecké výkony, nečekaný zvrat. Prostředí Los Angeles. Hlavní psychopat filmu působí na konci opravdu děsivě. Doporučuji.
Vražedná touha (2021)
Nudné, pomalé, špatné herecké výkony, vše špatně a'la TELENOVELA
Letecká katastrofa (2008)
Dojemný, moc pěkný film.
Snow Falls (2023)
Napínavý film, pěkné prostředí, na pohodový večer ideální. Žádné nechutné krvavé scény tu nejsou, a to je pro mě správně pohodový horor.
Putovanie medveďov bielych (2017) (TV film)
To je taková nádhera, jako film se zvířecími herci. Hudba úžasná a záběry jako z jiné planety. Dojetí jako u filmů.
Diaľnica peklom (2012) (seriál)
Super pohodový pořad na moji noc