Recenzie (178)
Taxi (1998)
Svižná komedie plná aut, zábavy a k tomu fajn taxikář Samy Naceri. Doporučuji:-)
Plavba smrti (2010) (TV film)
První hodinu se ve filmu jen povídá, potom všichni naskáčou do moře a zapomenou vyndat schůdky, aby se dostali zpět na loď. Spousta scén je totožná s filmem ´´Odsouzeni zemřít´´. Akce a napětí zde moc není, nic moc se neděje. Herecké obsazení a příběh také nic moc. Doporučil bych radši film ´´Odsouzeni zemřít´´.
Dokonalý svet (1993)
Pěkný film o docela ,,hodném" kriminálníkovi, který si vezme jako rukojmí a postupně se spolu spřátelí.Drama se tady střídá s pohodovými chvilkami, Kevin Costner hraje skvěle, stejně tak Clint Eastwood. Konec je také dobrý. Doporučuji:-)
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Dobrý film, ale ne bezvadný. Plusem je přítomnost Jacka Nicholsona. Nudit se při něm nebudete, stopáž je přiměřená a jsou zde dobré herecké výkony. Překvapil mě však podivný konec, který bych natočil jinak.
Predátor (1987)
Temné, stísňující napětí a k tomu skvělý Arnold Schwarzenegger, který se nikdy nevzdává+strašidelná hudba od Alana Silvestriho. Nemám moc rád horory, ale tenhle byl o napětí a proto doporučuji.
Jack Frost (1998)
Hezký ,dojemný příběh. Je to pohodovka, která nenudí.:-).Živý sněhulák je pěkný.
Terminátor (1984)
Špičkový film v režii Jamese Camerona, výborné napětí a hlavně špičkový Arnold Schwarzenegger, který ukazuje svoji sílu, svaly a skvěle představuje stroj z budoucnosti. Temné hudební pozadí skvěle doplňuje tento bravurní Scifi film. Jasných 100%:-)
Prázdniny v Amerike (1983)
Parádní komedie, skvělý Chevy Chase, který baví. Film nemá ani jednu nudnou chvilku a moc mě pobavil. Určitě doporučuji.:-)