Recenzie (178)
One Man Show (2008) (relácia)
Pět hvězd za novou generaci týhle show! Fakt pecka! Yes man!
Jídlo, s.r.o. (2014) (relácia)
Koukám na to jen kvůli možnosti podívat se do provozů potravinářských podniků. Jinak opět strašně nesympatický moderátor, kterej se někdy chová fakt divně.
Peklo na talíři (2012) (relácia)
Neuvěřitelně nesympatický a arogantní moderátor...
Na návšteve (2015)
Není to špatné, atmosféra je opravdu hustá a napětí by se dalo v nočních scénách krájet. Zamrzel mě trošku nedotažený závěr, který jsem úplně nepochopil, byli to ti praví prarodiče, nebo nebyli? Jinak amatérská kamera u tohoto formátu nevadila. Průměr na pohodový večer.
Ten, kto stojí v kúte (2012)
Velice příjemný film o všedních problémech mladých lidí. Americká tvorba opět nezklamala, česká tvorba jí nesahá ani po kotníky. Love American movies!
Odpojiť (2012)
Výborný film o problémech, které se mohou potkat každého z nás. Americká tvorba opět nezklamala. Doporučuji.
Nezvratný osud (2000)
Tomuhle říkám super horor. Žádné stupidní nechutné vraždy mačetama apod. Super!
Cesta na tajomný ostrov (2012)
Příjemná kulisa na páteční večer :)
Body Bags: Historky z márnice (1993) (TV film)
Dobré. Místy to byla bžunda, že jsme se u toho všichni smáli
Stopár (1986)
Chvílemi dost nechutné, rozhodně jsou lepší snímky. Ale určitou kvalitu to má a stojí za shlédnutí