Recenzie (238)
Médium (2022) (seriál)
Celkově pribeh je zajímavý, ale to podání mistama i přes slušnou produkci zavanelo příliš lpěním na citlivé pocity hlavní hrdinky a preskakovanim zásadních věci jak vlastně cestuje do šťepu, vždy střih a zdar.
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Vcelku neurazilo, ale ani pořádně nenadchlo. Dost průměrný nájezd fáze 5 MCU.
Čierny Panter: Navždy Wakanda (2022)
Jako úroveň to má, ale daleko za fázi III...už to není co to byvalo
Hunt (2022)
Pro Českého diváka celkem složité téma avšak decentně podané v Korejském podání.
Woman King (2022)
feministický vlhký sen vložený do dnešních norem příspěvků hollywoodu, zbytečnost první kategorie
Ropná plošina (2023) (seriál)
Rádoby tajemno bez ničeho nového, stavici na již známých věcech z ostatních námětů, opravdu nepřesvědčilo. Po zkouknuti druhého dílu radši konec.
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizóda)
Kromě informace že nákaza se pravdepodobne roznesla z mouky, celkem zbytečná epizoda akorát připomínající walking dead...
Vikingové: Valhalla - Série 2 (2023) (séria)
Podstatně slabší oproti první řadě. Ten "drajf" se dost rychle vytratil.
Black Adam (2022)
Věková kategorie do 7 let, efekty děti potěší protože kontinuota příběhu je nula a po 10ti minutách jsi připadám jako dítě po masáži dc efektů.
Nebezpečná lekce (2022)
Polákům ty akční filmy moc nejdou