Recenzie (39)
Iveta a Marcela - Dobrodružství v Paříži (2020)
Vrchol trapnosti a hlouposti.. mám rád bizár, ale co je moc to je moc... Až sem se při sledování cítil sakra trapně. Tady nefunguje vůbec nic. 0%
Knižní klub zabijáků (2023)
Film nepřináší vůbec nic nového. Vše co se zde objeví už jste předtím viděli v jiných a určitě mnohem zajímavějších filmech. Nesympatický herci, předvídatelný příběh i špatné efekty a ani špetka originality. Přesto se nejedná o totální propadák. Koukat se na to dá, nebo alespoň jako film do pozadí postačí. 33%
Cool Girl! (2023)
Dno české kinematografie. Film absolutně o ničem se třemi extrémně netalentovanými a nesympatickými ,,herečkami´´. Tady nefunguje vůbec nic. Trapný humor a snad všechny dialogy o ničem. To vše, ještě podtrhuje naprosto otřesný střih, který z filmu dělá ještě větší smysl nedávající bordel. 0%
Sakaar: On the Edge of the Known and Unknown (2018)
Pro fanoušky MCU povinnost, pro ostatní asi zbytečnost. Z pohledu fanouška sem se dozvěděl pár zajímavých informací o tom jak se tvořil svět Sakaar. Stručný, pěkně zpracovaný s nějakým tím vtípkem. Fajn krátkej dokument. 78%
Clash of the Stars 5: The Champ Is Here (2023) (relácia)
Zatím určitě nejlepší a co se týče zápasů, nejzajímavější galavečer. Hranice bizáru se zase posunuli o pár levelů dál, ovšem našli se zde i sportovně pěkné zápasy. Jen škoda, že skoro každý byl ukončen v prvním kole. Skvělá zábava na celý večer od začátku až do konce. 100%
Among the Living (2022)
Tak tohle bylo zase dílo... Film nemá divákovi absolutně co nabídnout. Celý film se šíleně táhne a nemá nic čím by zaujal. Jednou sem se lehce pousmál ale to je tak vše. Vůbec mi nepřišlo, že sleduju horor. Téměř žádná atmosféra, napětí sem cítil s těží jednou, amatérská kamera tomu zrovna moc nepřidává. Jednu hvězdičku za masky, které byly ale i tak dost podprůměrný. 16%
Bloodlust Zombies (2011)
Další kousek z bizarních céčkových hororů. Ideální sledovat s kámošema, dát pár pivek a o zábavu je postaráno. Ovšem kdybych to měl brát rozumně, tak by mě jen těžce napadali slova jak moc je to špatný a stupidní úplně ve všem. Těžce amatárský film, kde za zmínku stojí snad jen kozy Alexis Texas. 15%
Hrůza pod zemí (1994)
No popravdě jsem čekal něco ve stylu Creepshow, ale bohužel. Jedná se o velmi slabý, až céčkový horor. Na to, že je film poměrně dost krátký tak vůbec neutíkal, za to extrémně nudil. Víc jak třičtvrtinu filmu se kecá absolutně o ničem spíš než o tom o čem by film měl být. Bohužel to tady nezachrání ani herecké duo Ashley Laurence a Jeffrey Combs, kterým byl předložen nudný a hloupý scénář. Hudební doprovod mě také extra neuchvátil, taková ta hororová devadesátková klasika. Snad největší plus tohoto filmu jsou poměrně dobře vypadající masky, které jsou dostatečně creepy. Za mě 40%
Level Lama (2015) (relácia)
Občas se tam objeví zajímavý host, ale jinak jde o velmi průměrnou, možná až podprůměrnou YouTube show s pro mě těžce nesympatickým Sajfou.. Určitě se na YouTube najdou zajímavější pořady. 30%
ARTHUR: Prekliatie (2022)
Něco tak špatného, hloupého a nudného jsem dlouho neviděl. Čím bych jen začal. Chování hlavní postavy v určitých chvílích nedává žádnej smysl. Chvíli je to retardovanej fan boy minimojů a v další scéně vostrej týpeček. A celkově i zbytek postav se chová jako by byli totální retardi. Dále třeba hudba, ta se mi ani trochu nehodila k daným scénám a celkově, kamera typická pro francouzskou komedii, ale určitě ne pro horor. Scénař psali snad za pochodu páč tu nic nedávalo logiku. A ten závěr filmu mě rozsekal. Absolutně o ničem a špatný ve všech směrech. 5%