Posledné recenzie (14)
Clash of the Stars 7: Seven Sins (2024) (relácia)
Celé cots jako takové jsem si klasicky velice užila, avšak je tu pár věcí, které mi dost vadily a nejspíš mé hodnocení zde bude přeskakovat mezi 4 až 5 hvězdičkami. Největší zklamání bylo nenastoupení hovnové princezny + potom útok na tlustou svini, čímž se nám zrušil také velmi očekávaný zápas. Sumo bylo nakonec o ničem a jako třešničku na dortu to prostě Bejr nevydržel a dopadlo to tak, jak to dopadlo. Samozřejmě to ale nic nemění na naprosto skvělých momentech, viz. Bayerova nástupovka + jeho zápas, Žralok vs. Mikulášek, Elmo vs. policajt v akci nebo také krutá Mína. Jak říkám, Clash naprosto užitý, avšak tu byly i lepší galavečery, co si budem.
Clash of the Stars 6: One Night In Bangkok (2023) (relácia)
Rozhodně nejlepší cots, až jsem sama po skončení nemohla uvěřit tomu, co jsem to právě viděla. Už teď se nemohu dočkat na leden a další dávku zábavy.
Päť nocí u Freddyho (2023)
Na jednu stranu to nebylo nějak extrémně špatný, na druhou stranu za mě snad největší zklamání roku. Strašně mě zajímalo, jakým způsobem si tvůrci pohrají s dějem a jak to vlastně celé bude fungovat, bohužel děj opravdu nevychytali. Já čekala, že to bude horor, což se tak film také prezentuje. Já si ale nedokážu představit že by se u tohoto někdo bál, či projevil i minimální náznak strachu. Pár detailů mi také nedávalo smysl a celkově mi to přišlo jako velké nic moc na to jaký byl (a stále je) kolem toho hype.
Posledný denníček (1)
Je to tady
Podzimní sezóna filmů začíná🔥