Recenzie (169)
Životní trefa (2022)
Ďakujem za remake filmu Kokosy v pralese
#somtu (2019)
Vykradnutý Terminál s katastrofálnym ,,Hanksom", ktorý sa narozdiel od neho radšej zdržuje na letisku hoc môže ísť do mesta
Kuciak: Vražda novinára (2022)
Videl som tento dokument a nebudem ho hodnotiť
Saw X (2023)
Niektorí komentujúci by si mali uvedomiť, že ide o poctu tejto sérii a pravdepodobne posledné učinkovanie toho pravého Jigsawa. Camea potešili, naťahovanie dielu sklamalo
Veľká španielska lúpež (2021)
Čo alebo kto to vyrieší na konci je každému futbalovému fanušikovi jasné
Jurský svet: Nadvláda (2022)
Ach jáj
Fantastické zvery: Tajomstvá Dumbledora (2022)
Škoda, že kurva, ktorá chce majetok, pripravila tento film o minimálne dve hviezdičky odomňa
Komorník (2013)
Už začina byť otravné podprahovo hovoriť o černochoch, ale cením na filme s pár prifarbeniami výklad histórie z pohľadu občana s(na tú dobu) atypickou robotou a výber hercov, konkrétne ich podobu s prezidentami. A Forestovi sa už to herectvo hádam ani nedá neveriť
Rozhovor (1974)
Takže tento film inšpiroval rok 1998. Zatiaľ čo Nolan si Rozhovor zobral ako inšpiráciu k svojmu debutu, tak Tony Scott neváhal rovno aj ukradnúť si hlavného protagonistu z tohto filmu :) Ale aj Following aj Verejný nepriateľ dopadli veľmi dobre
Nie je čas zomrieť (2021)
Vďaka Craig za jazdu!