Posledné recenzie (6)
Zlodejka kníh (2013)
vadi mi postava "vypravece" a celkove absence pointy pribehu, ale i presto 75%
Prison Break: Útek z väzenia (2005) (seriál)
1. serie genialni, 2. jeste ujde dalsi uz jsou naprosto priserny, ale zjistil jsem to, az kdyz jsem to videl podruhe, poprve se mi to libilo cely.
Veľká ryba (2003)
Nadherny, dojemny, prijemny, roztomily, dechberouci a s fenomenalnim zaverem! Ma TOP10 jista, mozna i TOP3 :)