Posledné recenzie (98)
Men (2022)
Toto jsem nedoshlédnul což se mi zas tak často nestává.
Tretí princ (1982)
"Holky, královské dělení." :D
Top Gun: Maverick (2022)
Tedy. Půlku filmu jsem se celkem nudil, druhá půlka filmu prošumněla. Tuna patosu a IMF s letadýlky.